18 Reacties

5 maanden geleden

Heb je al eens geprobeerd om iets lekker te eten en plat te liggen?

5 maanden geleden

Is zeker normaal, hangt ook af van waar de placenta ligt hoe goed je de bewegingen kunt voelen. Ikzelf heb al ondervonden dat ik de bewegingen kan uitlokken door zure snoepjes te eten en met mn vingers zachtjes te duwen op mn buik (hij reageert op de bewegingen en krijgt een mini sugar rush door de snoepjes) en vooral als ik op mijn zij lig :)

5 maanden geleden

Hey, ik ben er morgen 23 en heb vandaag net hetzelfde. Ik kom net terug van de vroedvrouw. De baby is volledig gedraaid bij mij sinds dit weekend blijkbaar. Ik moest van de vroedvrouw cola drinken en op me linkerzij liggen.

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Heb je al eens geprobeerd om iets lekker te eten en plat te liggen?
Ja, werkt normaal wel .. vandaag niet...

5 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Hey, ik ben er morgen 23 en heb vandaag net hetzelfde. Ik kom net terug van ...
Waarom op de linkerzijde liggen? Draaien ze dan terug?

5 maanden geleden

Reactie op jules2580

Is zeker normaal, hangt ook af van waar de placenta ligt hoe goed je de bew ...
Net toevallig zure snoepjes gegeten .. geen reactie ;( placenta ligt vanboven, dus zou ze goed moeten voelen... Hopelijk gewoon een rustig dagje hier!

5 maanden geleden

Reactie op chlokke

Waarom op de linkerzijde liggen? Draaien ze dan terug?
Heb je de beste doorbloeding naar je placenta.

5 maanden geleden

Reactie op chlokke

Net toevallig zure snoepjes gegeten .. geen reactie ;( placenta ligt vanbo ...
Anders eens bellen naar je vroedvrouw? Of heb je een Doppler dan kan je effekes luisteren?

5 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik ben bijna 25 weken. 3 dagen super actief, de dag erna amper gevoeld. Dus denk dat ze dan een rust dagje heeft. Want na de 1 rust dagje, is het weer zeer actief zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Charliexoxo

Anders eens bellen naar je vroedvrouw? Of heb je een Doppler dan kan je eff ...
Heb even met de doppler geluisterd, ik hoorde het hartje wel goed...

5 maanden geleden

Had dit weekend twee drukke dagen en voelde hem ook iets minder. Nu weer rustiger aan gedaan en voel hem weer vaker. Ik ben 23 weken

5 maanden geleden

Reactie op chlokke

Heb even met de doppler geluisterd, ik hoorde het hartje wel goed...
Ah oef das goed nieuws 🥰

5 maanden geleden

Ik heb dit ook hoor. Ze heeft dagen dat ze kei actief is en naar mijn gevoel amper stil zit, maar even goed dagen dat ze net heel erg rustig is.

5 maanden geleden

Hier 25 weken en heb dagen dat ze in de dag echt actief is en dan een hele tijd stil en dan ‘s avonds opnieuw en dagen dat ze Wa stiller is maar elke keer ze beweegt is het wel genieten soms wel eens pijnlijk omdat ze altijd op dezelfde plek schopt 😅

5 maanden geleden

Als je het hartje goed hoort, zou ik me geen zorgen maken. 😉

5 maanden geleden

Ik heb dat ook al gemerkt, de ene dag voel ik ze om de paar uur, een andere dag lijk ik ze amper te voelen.. wel fijn om te lezen dat dit bij anderen ook zo is!

5 maanden geleden

Reactie op kamsif

Als je het hartje goed hoort, zou ik me geen zorgen maken. 😉
Oke, dat stelt me wel gerust!

5 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Ik heb dat ook al gemerkt, de ene dag voel ik ze om de paar uur, een andere ...
Dat is inderdaad fijn om te weten. Dan ben je direct al een stuk geruster hè, althans ik toch!