3 Reacties

één maand geleden

Hey! Ik heb identiek hetzelfde. Heel raar gevoel dat ze dat hoofdje kunnen voelen hé! 😅 ik word morgen ingeleid, maar da’s omdat het een tweeling is en fysiek afzien is. Dus niets te maken met de ontsluiting of dergelijke. Ze kunnen nog langer blijven zitten mocht ik het fysiek aan kunnen, dus bij jou ook wel denk ik 😃🙈

één maand geleden

Bij mij voelde ze het hoofd pas door de ontsluiting. Ik denk dat uw gynaecoloog bedoelt dat je niet ver meer moet gaan en je nú ontsluiting kan krijgen. Eerst moet alles verweken voor de ontsluiting kan beginnen. Maar niemand kan zeggen hoe lang dat bij u duurt. Bij sommige kan dat nog een hele tijd duren. Die lopen dan al weken rond met wat cm ontsluiting. Anderen hebben nog geen verweking en geen ontsluiting en hebben dan weeen waar alles op nog geen 24 uur zich afspeelt. Bv ik had afgelopen woensdag al 2 cm, vandaag het gevoel dat mijn voorweeen nog nooit zoveel zeer deden. Sinds 16 u zijn ze aanwezig en komt in golven. Het kan dus zijn dat ik nu pas die ontsluitingsweeen krijg en het pas echt begint. Kan ook zijn dat het binnen enkele uren toch weer stopt Ik liep al met voorweeen rond sinds mijn 37 weken en die zorgden al voor die verweking en enkele cm ontsluiting.