Dag iedereen
Hebben jullie al een voorkeur naar een bevallingstechniek en waarom?
Ik wil bv in een badbevallen omdat ik al zoveel positieve dingen heb gehoord dat de warmte uw contracties soort van kan opvangen.
Jullie al daarover nagedacht?馃
Dan moet je ook heel goed opletten in welk ziekenhuis je bevalt. Veel ziekenhuizen staan daar niet voor open. Wel voor het opvangen van wee毛n, maar niet om echt onderwater te bevallen. Bij de ziekenhuizen in onze buurt mag het alleszins niet. Wij zouden 40 min moeten rijden om in een ziekenhuis te geraken waar ze het wel toelaten.
Dan moet je ook heel goed opletten in welk ziekenhuis je bevalt. Veel zieke ...
In het ziekenhuis waar ik ga bevallen is dit een mogelijkheid en bij hen raden ze het zelfs aan. Wel lastig dat niet elke ziekenhuis dat kan veroorloven voor de mamas to be
We hebben een zwangerschapscursus gevolgd, dus we hebben al vrij concreet besproken waar we de voorkeur aan geven. Dat gaat over heel veel zaken eigenlijk, van begin vd arbeid tot na de bevalling.
In bad bevallen kan niet in ons ziekenhuis, maar ik zou wel de wee毛n in bad willen opvangen, als ik op dat moment voel dat dat helpt.
Het zijn natuurlijk alleen maar voorkeuren, als er medisch gezien andere zaken nodig zijn gaat de gezondheid van mij en de baby uiteraard voor.