13 Reacties

één maand geleden

Heey! Jaa het gaat inderdaad snel. Hier bij ons gaat alles zo lekker en rustig Siawash is een zeer brave baby 🥹 had in het begin super veel last van stuwing wat bij mij nogal gekend is na de bevalling.. ik had dit ook bij mij andere 3 kindjes, maar gelukkig met de hulp van de vroedvrouw gaat het nu veeel beter en geen pijn meer tijdens de borstvoedingen 🙌 hopelijk blijft het zo verder goed gaan

één maand geleden

Inderdaad echt zot. Janne is vandaag alweer 3 weken oud. De tijd gaat zo snel en ik krijg niets gedaan. Ik ben al blij als ik haar en mezelf gewassen krijg. Mijn man is nog thuis tot nu woensdag. Donderdag moet hij terug gaan werken dus moet ik ook mijn zoontje om 15u30 op school gaan halen en zien te entertainen tot papa thuis is rond 19u. Om dan nog maar te zwijgen van de herfstvakantie binnen anderhalve week. S.O.S. 😅

één maand geleden

Oh, ik snap je volledig! Mijn zoontje is vandaag 3 weekjes oud, 4,5 week te vroeg geboren, dus 'normaal' zat hij nu nog in mn buik en daar heb ik het ook soms moeilijk mee.. alles is plots zo snel gegaan en de tijd vliegt zoooo snel voorbij.. ik wou dat we een pauzeknop konden induwen🥹 Vooral volop genieten van elk moment nu🥹❤️!!

één maand geleden

Reactie op Racingafadingimage

Inderdaad echt zot. Janne is vandaag alweer 3 weken oud. De tijd gaat zo sn ...
Onze kindjes schelen maar 3 daagjes 🥰 maar het is echt “ time is a thief” ik wil ook zo veel doen maar het enigste wat ik doe is knuffelen met Loúan en dat maakt mijn dag! De rest gaat niet lopen maar de tijd die ik met mijn zoon heb nu is van onschatbare waarde ❤️

één maand geleden

Reactie op A16

Oh, ik snap je volledig! Mijn zoontje is vandaag 3 weekjes oud, 4,5 week te ...
Ja het is soms echt moeilijk! Het overvalt mij soms echt dat het zo ontzettend snel gaat, van de positieve test, de zwangerschap en dan de bevalling .. maar genieten doen we sowieso ! ❤️

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Onze kindjes schelen maar 3 daagjes 🥰 maar het is echt “ time is a thief” ...
Genieten! Met een tweede is dat ietsje moeilijker om te doen jammer genoeg.

één maand geleden

Hey! Hier een mama van een dochter die al 11weken is vandaag. Ze is 10weken te vroeg geboren. Zij doet het uiteindelijk wel flink en mogen we niet klagen en moest je haar zien, zou je zelfs niet zeggen dat ze prematuur is. Bij mij mentaal is het lastiger. Elke gepasseerde dag, is een dag dat ik niet meer kan meemaken. Ik 'rouw' nog om het niet natuurlijk bevallen, niet hoogzwanger geweest zijn. Daarnaast is er tijdens de bevalling heel wat medisch ontdekt waardoor ik nooit een voldragen zwangerschap kan hebben en altijd zal te vroeg bevallen. ( extreem te vroeg) Waardoor ik de rationele beslissing heb genomen dat ik geen risico wil nemen op nog een vroeg geboorte die misschien minder goed afloopt dan. T'is allemaal wel allemaal 'wat als'.

één maand geleden

Reactie op Kellyo4

Hey! Hier een mama van een dochter die al 11weken is vandaag. Ze is 10weke ...
Maar goed dat alles in orde is met je dochtertje ❤️ Ik was “maar” 3 weken te vroeg bevallen maar heb het er ook moeilijk mee! Hopelijk kan je het binnenkort wel een “plaatsje” geven en gaat het beter met je, kan je er over spreken met iemand? 😘

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Maar goed dat alles in orde is met je dochtertje ❤️ Ik was “maar” 3 weken ...
Ja, gelukkig wel. Het ene moment lukt het plaatsen al wat beter dan het andere. Als ik dan kijk naar Amber, gaat alles snel naar de achtergrond.

één maand geleden

Ons klein Joséeke doet het zó goed! Ze is bijna 1 week oud en het is echt genieten. 🥹 Mijn vriend wou graag een jongen, maar is helemaal verliefd op zijn meisje nu. Iedereen is ook zo fier op hun kleindochter, nichtje, metekindje,… De eerste nacht thuis was moeilijk, maar ondertussen hebben we supergoede tips gekregen van onze vroedvrouw en nu slaapt ze zalig. Dat wij nog lang op deze roze wolk mogen vertoeven! 🤎 Ik denk soms “hoe oneerlijk is het dat sommige mensen geen kinderen kunnen krijgen of wel kinderen kunnen krijgen maar er iets misloopt”. Een baby’tje krijgen is echt iets wat iedereen verdient om mee te maken, want het is zó mooi!

één maand geleden

Reactie op CV1993

Ons klein Joséeke doet het zó goed! Ze is bijna 1 week oud en het is echt g ...
Zo leuk om te horen! Geniet ervan want het gaat zo enorm snel 🥺 Helaas is het niet iedereen gegund inderdaad , dit zou niet mogen! Wat waren trouwens te tips die je kreeg van de vroedvrouw? Mijn zoontje is bijna een maandje maar slapen in de nacht gaat soms wat moeizaam 🙈🥰

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Zo leuk om te horen! Geniet ervan want het gaat zo enorm snel 🥺 Helaas is ...
De beste tip die ze gaf was eigenlijk gewoon dat we ze heel gezellig moesten leggen… 😅 dus niet in een te kaal bedje, maar geborgen en afgebakend zodat ze het gevoel heeft nog veilig in de buik te zitten. We kleden ze dus lekker warm aan (ook mutsje en sloefjes), stoppen ze in een slaapzak en bakeren ze dan in in een tetradoek, want anders maakt ze zichzelf constant wakker door met haar armpjes te zwieren. Dan geven we haar op de kamer nog een papje, laten we ze een boertje laten en wandelen dan nog een 5-tal minuutjes rond alvorens we ze in haar “nestje” leggen. En dan het dekentje er nog strak over. Dan moeten we ‘s nachts rond 3 a 4u maar één keertje wakker worden voor een voeding en de volgende keer is het al ochtend. Heerlijk dus! 🙈

25 dagen geleden

Hier is het ook bijna 1 maandje geleden. Dat ons dochtertje geboren is. Ik mis het zwanger zijn ook wel enorm. Maar wij genieten met zoveel liefde van ons zoontje van 1,5 jaar en ons dochtertje van bijna 1 maandje! En niks is minder waar maar we hebben echt ook tijd voor haar grote broer is haar dikke vriend. Hij gaat maar 5&10 minuten uit haar buurt en dan gaat hij weer naar zijn zusje heen. Wij zijn zo happy dat het zo gaat en we dus ook van haar kunnen genieten en haar even verl kunnen pakken als dat we bij grote broer deden