22 Reacties
één maand geleden
Het kan zeker de start aankondigen maar is niet zeker. Hier al voorweeen van week 34 met op w37 en 38 echt al eens 2-3 uur om de 4-7 min voorweeen in rug en buik van 1 min telkens. Is pittiger dan gewone harde buiken die ik echt vaak heb. Spijtig genoeg altijd gestopt en nu net 39w aangetikt zonder baby voorlopig. Op controle van 37,5 w wel 1 cm ontsluiting. Hopelijk voor jou wel een teken dat je snel je baby in je armen mag sluiten.
één maand geleden
Hier nog steeds aan het wachten (40+4) ondanks toch woensdag al 2 cm ontsluiting en volledige verweking van de baarmoederhals. 10 harde buiken elke 10-20 minuten kunnen gewoon harde buiken zijn of al wat voorweeen. Deze zorgen voor de verweking van je baarmoederhals.
Indien ze niet uit zichzelf komt mag ik dinsdag op woensdag nacht/ ochtend binnen voor inductie. Maar ik hoop dat ze tegen dan nog zelf komt.
één maand geleden
Ik moest ingeleid worden 04/10 op 39+1 en 03/10 om 21u begonnen mijn weeen ik mocht naar het ziekenhuis gaan als het binnen de 3u niet beterde het werd niet beter dus ben ik om 00u30 in het ziekenhuis binnen gegaan met al 2cm opening waar ik direct epidurale kreeg de volgende ochtend hebben ze mij om 10u een baxster gegeven en om 10u54 was ze er
één maand geleden
Hier begonnen rond 16u met het harde buiken/meer krampen. Die ochtend wel nr de gynaeco geweest die toen getoucheerd had (2cm ontsluiting). Tegen de avond toe regelmatiger en iets krachtiger ook. Had iets te veel pijn om te slapen, maar dacht dat het voorweeën waren. Uiteindelijk rond 4:20 materniteit gebeld omdat ik ook enorm veel slijm/vochtverlies had. Dacht nog altijd dat het “vals alarm” was toen we vertrokken. Vruchtwater was nog niet gebroken, maar had wel echt al weeën (hoewel ik ze thuis niet regelmatig vond en het internet mijn symptomen eerder als voorweeen gaf ipv “echte” weeen). Had 4cm ontsluiting en mocht dus blijven.
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Hier nog steeds aan het wachten (40+4) ondanks toch woensdag al 2 cm ontsl ...
Hier stevige twijfel of het echt zover is. Uit middag dutje om 16 u wakker geworden met felle kramp en steek toen ik mij omdraaide. Sinds dan in golven krampen en rugpijn. Doet meer pijn als ik zit dan rondloop. In douche nu geweest en helpt tegen krampen maar rugpijn is nog even erg als ervoor( dit hielp voordien wel altijd ). Ik twijfel dus nog want het is nog niet beter na de douche. Het voelt wat zoals de krampen die ik de afgelopen weken had maar toch een 50% pijnlijker dan voorheen. Dus wie weet de komende uren 🤞🤞🤞
één maand geleden
Ik ben 37w5d zwanger, ik ben vorige week donderdag nog bij de gynaecoloog geweest en de baby is volledig ingedaald en ik had toen 2 cm ontsluiting. Het is na 13 jaar mijn 2de kindje. Ik verloor vrijdag ook mijn slijmprop. Nog mama's met deze ervaring en hoe lang duurde het nog tot de bevalling?
één maand geleden
Bij mij waren de voortekenen dat ik een nacht lang om de 5 a 7 minuten harde buiken had, niet per se pijnlijk maar wel een aantal uur aan een stuk. De ochtend er na zo wat zeurende menstruatieachtige pijn. En heel de dag beetjes lichtroze slijmerige afscheiding, van de slijmprop. Heel de dag ook zo'n gek gevoel, ergens vermoedde ik het wel.
S avonds om 20u zijn mijn vliezen gebroken. Dat was heel duidelijk, een grote guts water die langs mijn been liep 😄
één maand geleden
Vandaag 38 weken. Het wordt zwaar! Buiten adem. Rugpijn en veel steken bij het stappen. 22/10 mijn geplande keizersnede. Maar hoop ergens morgen of overmorgen. Zoontje is gekomen op 37+2
één maand geleden
Reactie op Janssennnn
Vandaag 38 weken. Het wordt zwaar! Buiten adem. Rugpijn en veel steken bij ...
Ik ben morgen 38 weken en het is idd heel zwaar, ik kan niks van inspanning meer doen kheb teveel last. Ik kan zelfs niet meer deftig naar het groot toilet. Ze hebben haar aan 36 weken uitwendig moeten keren en sindsdien is het allemaal heel wat lastiger geworden, veel harde buiken, voorweeën, ze is volledig ingedaald met haar hoofd, 2 cm ontsluiting,slijmprop ook al verloren. Die laaste weken duren echt heel lang vind ik toch. 22/10 is nog redelijk lang als je zoveel last hebt ocharme. Khoop voor jou dat het idd morgen of overmorgen is. Veel courage💪
één maand geleden
Reactie op Janssennnn
Vandaag 38 weken. Het wordt zwaar! Buiten adem. Rugpijn en veel steken bij ...
Mijn uitgerekende datum is ook 22/10 en k hoop ook stiekem dat alles spontaan gebeurd. Stel dat het kindje niet komt tegen 22/10 dan heb ik 24/10 al een
Monitor ingepland staan🙈🙈