Zijn er hier ook mensen die het eigenlijk een beetje irritant vinden dat er hier mensen zijn in de groep die effectief nog niet eens een bevestiging hebben dat ze zwanger zijn maar met al die vragen afkomen voor een bevestiging? Daar dient een arts voor toch? .
Ik begrijp dat deze personen al bij het minste geringste bevestiging nodig hebben maar waarom dan niet via de huisarts een bloedname laten doen ipv elke dag of elke 2 dagen te gaan zitten zelftesten? Worden zij daar zelf niet zot van?
Het lijkt hierdoor alsof er hier meer mensen aanwezig zijn die niet of nog niet zwanger zijn dan mensen die het effectief wel 100% zeker weten en een beetje proberen te genieten . Ik moet echt moeite doen hier normale zwangerschaps vragen of berichten te vinden tussen de vele fotovan testjes ect waar je dan vaak genoeg websites of facebook groepen vind voor mensen die proberen zwanger te worden of via bepaalde trajecten lopen.
Ik dacht heej ik ben zwanger ik zet er zo een app op voor gepaste info elke dag maar krijg net meer stress en zenuwen van al de niet zwangerschaps berichten en foto’svan is het nu wel of niet een streep. Terwijl ik dacht dit is toch een app als je het effectief weet.
Kan natuurlijk die beginnende hormonen zijn die opspelen en mij hier gefrustreerd door die berichten proberen te loodsen maar ik vind echt bijna niets van betichten vn vrouwen die effectief zwanger zijn