20 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb enkele jaren geleden een bbz gehad. Behalve 3 weken bloedverlies had ik verder geen klachten en wist ik in eerste instantie niet dat ik zwanger was. Op 7 weken ben ik naar de gynaecoloog gegaan en er was niet te zien in de baarmoeder. Als ze verder keek zag ze dat het vruchtje in mijn eileider zat...

8 maanden geleden

Ik zou gewoon stoppen van dingen op te zoeken want je maakt je zelf helemaal gek … Waneer moet je terug naar gynaecoloog ?

8 maanden geleden

Reactie op elisa98

Ik zou gewoon stoppen van dingen op te zoeken want je maakt je zelf helemaa ...
Komende maandag.. lijkt nog zo ver weg. Je hebt wss helemaal gelijk hoor!

8 maanden geleden

Reactie op Athénaïs

Ik heb enkele jaren geleden een bbz gehad. Behalve 3 weken bloedverlies had ...
En was dit heftig bloedverlies? Of maar een heel klein beetje?

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Komende maandag.. lijkt nog zo ver weg. Je hebt wss helemaal gelijk hoor!
Komt goed meid ik duim voor je 😘

8 maanden geleden

Reactie op elisa98

Komt goed meid ik duim voor je 😘
Dankjewel 😘 Ik doe m'n best om me rustig te houden onder alles maar ... Tis moeilijk soms :-) Mocht dat iniminibeetje bloedverlies er nu niet al 10 dagen zijn, ik zou een pak geruster zijn 🤦

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

En was dit heftig bloedverlies? Of maar een heel klein beetje?
Het was precies alsof ik 3 weken mijn regels had. Ik dacht dat mijn cyclus zich nog wat moest normaliseren na de pil

8 maanden geleden

Als er een vruchtzakje te zien was in de baarmoeder heb je al zeker geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mochten ze geen vruchtzakje daar (of ergens anders) gezien hebben, zouden ze het bestempelen als een ‘zwangerschap op onbekende locatie’, maar dat is dus niet het geval. Je zit mooi op schema volgens mij om 4w te zijn. Nu verder afwachten, als je wat verder bent zou je een dooierzakje en vruchtje moeten zien in de vruchtzak (vb rond 6w). Je kan niks meer doen dan afwachten en jezelf verzorgen 😊 succes!

8 maanden geleden

Intussen omwille van meer bloedverlies een spoedecho gehad. Beebje zit waar het moet zitten, hartje al zien kloppen 🥹 Voor het bloedverlies en de rest van de klachten geen verklaring 🤦 alles zag er oke uit.

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Intussen omwille van meer bloedverlies een spoedecho gehad. Beebje zit waar ...
Jippie 🥳

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Ik heb op 7w ook bloedverlies gehad zonder reden. Niet leuk hé.

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Oh super om te lezen !! Hoeveel weken ben je ondertussen ? 🩷🩵

8 maanden geleden

Reactie op CélineVxx

Oh super om te lezen !! Hoeveel weken ben je ondertussen ? 🩷🩵
Volgens de echo exact 6 weken.(Ik dacht 8 weken maar de gynaecoloog rekende vanaf mijn ovulatie en dan klopt het wel) Heel spannend. 🥹

8 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik heb op 7w ook bloedverlies gehad zonder reden. Niet leuk hé.
Nee, zo onzeker.. ik heb bloedverlies gekregen ongeveer 5 dagen na mijn positieve test, ondertussen heb ik minstens dagelijks 1x de grote van een 10 cent stuk een bloedvlekje. (Alle kleuren 🤦) Al 2 weken aan een stuk. 🤦

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Volgens de echo exact 6 weken.(Ik dacht 8 weken maar de gynaecoloog rekende ...
Hey, Ik heb gisteren een echo volgens gynaecoloog zag alles er goed uit vruchtzak let vruchtje maar 6wkn en ik dacht dat het al 8wkn was.. ik had geteld vanaf men laatste menstruatie. Ik moet dus volgende week terug gaan om te luisteren naar de harslag volgens gynaecoloog zouden ze het niet kunnen horen gisteren. Mag ik vragen hoe u hcg waarden waren? Ik ben ontzettend onzeker 😩

8 maanden geleden

Reactie op Nurse123

Hey, Ik heb gisteren een echo volgens gynaecoloog zag alles er goed uit vr ...
Hye hye! Oh ik snap je bezorgdheden zo goed! Ik had ook een topic geopend over mijn HCG waarden. Ik heb mijn zwangerschap heel vroeg ontdekt achteraf bekeken (wss 9 dpo). Mijn eerste bloedafname had ik een HCG van 115 (26/2), tweede bloedafname (1/3) HCG 488 en op 4/3 een HCG van 1756 (ik was toen denkik dus 4 weken ongeveer) Het tellen is allemaal heel verwarrend. Maar je mag je HCG waarden zeker niet spiegelen aan iemand. Elk lijf is zó anders! Maar het is makkelijk gezegd want ik vroeg mezelf net hetzelfde af...

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Hye hye! Oh ik snap je bezorgdheden zo goed! Ik had ook een topic geopend ...
Volgens te telling van de echo zou ik dan een hcg van 13000 hebben op 5+wkn en is wat te veel.. daarmee wou ik even vergelijken

8 maanden geleden

Reactie op Nurse123

Volgens te telling van de echo zou ik dan een hcg van 13000 hebben op 5+wkn ...
Ik snap de onzekerheid.. maar die echo's helpen echt om vertrouwen te krijgen. Het gaat die eerste weken zo snel , ik duim voor je volgende echo ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Volgens de echo exact 6 weken.(Ik dacht 8 weken maar de gynaecoloog rekende ...
Oh 🥹 ik ben zo blij voor jou dat je nu een beetje rust ( hopelijk ) kan vinden en je kan genieten van alles 🩵🩷 We hebben ongeveer de zelfde weken dus vind het echt spannend allemaal ☺️

8 maanden geleden

Reactie op CélineVxx

Oh 🥹 ik ben zo blij voor jou dat je nu een beetje rust ( hopelijk ) kan vi ...
Spannend is het zeker. Ook je eerste kindje? 🤭 Ik hoop inderdaad dat ik er wat van kan beginnen genieten. Het is ongelofelijk welkom allesinds. Dat bloedverlies blijft me onzeker maken maar ik moet geloven in de positieve verhalen. Heb jij al een eerste echo gehad? 🩷