20 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb enkele jaren geleden een bbz gehad. Behalve 3 weken bloedverlies had ik verder geen klachten en wist ik in eerste instantie niet dat ik zwanger was. Op 7 weken ben ik naar de gynaecoloog gegaan en er was niet te zien in de baarmoeder. Als ze verder keek zag ze dat het vruchtje in mijn eileider zat...
8 maanden geleden
Als er een vruchtzakje te zien was in de baarmoeder heb je al zeker geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mochten ze geen vruchtzakje daar (of ergens anders) gezien hebben, zouden ze het bestempelen als een ‘zwangerschap op onbekende locatie’, maar dat is dus niet het geval. Je zit mooi op schema volgens mij om 4w te zijn. Nu verder afwachten, als je wat verder bent zou je een dooierzakje en vruchtje moeten zien in de vruchtzak (vb rond 6w). Je kan niks meer doen dan afwachten en jezelf verzorgen 😊 succes!
8 maanden geleden
Reactie op Poe_
Intussen omwille van meer bloedverlies een spoedecho gehad. Beebje zit waar ...
Jippie 🥳
8 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
Ik heb op 7w ook bloedverlies gehad zonder reden. Niet leuk hé.
Nee, zo onzeker.. ik heb bloedverlies gekregen ongeveer 5 dagen na mijn positieve test, ondertussen heb ik minstens dagelijks 1x de grote van een 10 cent stuk een bloedvlekje. (Alle kleuren 🤦) Al 2 weken aan een stuk. 🤦
8 maanden geleden
Reactie op Poe_
Volgens de echo exact 6 weken.(Ik dacht 8 weken maar de gynaecoloog rekende ...
Hey,
Ik heb gisteren een echo volgens gynaecoloog zag alles er goed uit vruchtzak let vruchtje maar 6wkn en ik dacht dat het al 8wkn was.. ik had geteld vanaf men laatste menstruatie. Ik moet dus volgende week terug gaan om te luisteren naar de harslag volgens gynaecoloog zouden ze het niet kunnen horen gisteren. Mag ik vragen hoe u hcg waarden waren? Ik ben ontzettend onzeker 😩
8 maanden geleden
Reactie op Nurse123
Hey,
Ik heb gisteren een echo volgens gynaecoloog zag alles er goed uit vr ...
Hye hye!
Oh ik snap je bezorgdheden zo goed! Ik had ook een topic geopend over mijn HCG waarden.
Ik heb mijn zwangerschap heel vroeg ontdekt achteraf bekeken (wss 9 dpo). Mijn eerste bloedafname had ik een HCG van 115 (26/2), tweede bloedafname (1/3) HCG 488 en op 4/3 een HCG van 1756 (ik was toen denkik dus 4 weken ongeveer)
Het tellen is allemaal heel verwarrend. Maar je mag je HCG waarden zeker niet spiegelen aan iemand. Elk lijf is zó anders! Maar het is makkelijk gezegd want ik vroeg mezelf net hetzelfde af...
8 maanden geleden
Reactie op Poe_
Volgens de echo exact 6 weken.(Ik dacht 8 weken maar de gynaecoloog rekende ...
Oh 🥹 ik ben zo blij voor jou dat je nu een beetje rust ( hopelijk ) kan vinden en je kan genieten van alles 🩵🩷
We hebben ongeveer de zelfde weken dus vind het echt spannend allemaal ☺️
8 maanden geleden
Reactie op CélineVxx
Oh 🥹 ik ben zo blij voor jou dat je nu een beetje rust ( hopelijk ) kan vi ...
Spannend is het zeker. Ook je eerste kindje? 🤭
Ik hoop inderdaad dat ik er wat van kan beginnen genieten. Het is ongelofelijk welkom allesinds. Dat bloedverlies blijft me onzeker maken maar ik moet geloven in de positieve verhalen.
Heb jij al een eerste echo gehad? 🩷