12 Reacties
4 maanden geleden
Ik zit in m’n 29e week en zo goed als alles is gewassen. Ben ermee begonnen toen ik 27w was. Vooral omdat ik hoor van andere vrouwen dat ze tegen 35w echt de puf er niet meer voor hadden. Als ik me dan inbeeld dat het tegen dan mss toch stikheet wordt & de vermoeidheid wss tegen dan ook erger wordt, leek me dit nu wel een fijn moment.
4 maanden geleden
Als mama voor de tweede keer zou ik je zeker aanraden om nu al alles mooi voorbereiden, wacht niet laaste maand.. Nu heb je nog kracht om dat allemaal te doen of te gaan kopen wat je nog nodig hebt. Ik heb al alles klaar behalve kraamtas, maar dat ga ik deze dagen inpakken.
4 maanden geleden
Reactie op Aida95
Als mama voor de tweede keer zou ik je zeker aanraden om nu al alles mooi v ...
De babykamer is zo goed als klaar enkel nog het decoreren!
De kleertjes moeten wel nog allemaal gewassen en ingetast worden, ik wou hier eind deze maand aan beginnen, zal ik dan vroeger starten hiermee?
Ik heb wel al een lijstje klaar voor wat in de vluchttas moet , deze wou ik rond 35 weken ongeveer klaarmaken!
4 maanden geleden
Reactie op Minime 25
De babykamer is zo goed als klaar enkel nog het decoreren!
De kleertjes m ...
Ik zou zeggen maak alles klaar, nu voel je zich nog oké ben je ook meer mobiel, later gaat alles zwaarder zijn. Jij zal meer zelfvertrouwen hebben en mentaal klaar staan voor de bevaling.
4 maanden geleden
Ik heb heel veel tweedehandskleertjes en heb alles telkens gewassen en gesorteerd nadat ik het binnenkreeg. Maatjes 50 tot en met 62 liggen ook al klaar in de kast. De rest heb ik in een plastieken box op onze zolder gezet per maat, zodat het enkel kwestie is van op het juiste moment uit te halen. Enkel dat van 1 gezin heb ik zo weggelegd omdat het heel duidelijk allemaal erg proper en versgewassen was en nog maar net te klein voor hun kindje.
4 maanden geleden
Hej iemand enig idee wat het beste is in verband met babykleding ik was van plan om in het begin niet zoo veel te hallen omdat hij toch snel groeit goed idee wat deden jullie enige tips?
4 maanden geleden
Reactie op mounia1998
Hej iemand enig idee wat het beste is in verband met babykleding ik was van ...
Hallo uit ervaring vind ik C&A heel goed en ze hebben juiste maten maar niet te duur. H&M is ook niet slecht, gewoon niet veel dure kleren kopen is echt niet nodig, voor mij zijn vooral kleuren belangrijk (basic) geen Disney enzo..
4 maanden geleden
Reactie op mounia1998
Hej iemand enig idee wat het beste is in verband met babykleding ik was van ...
Vinted 👍
En kringloopwinkels. Als je wat zoekt kun je echt leuke dingen vinden, in goede staat. Gisteren nog in de kringloop wat kleertjes gekocht aan 1€ per stuk.
T is zonde om veel geld te geven aan iets wat maar zo kort gedragen kan worden vind ik, zeker in het begin
4 maanden geleden
Reactie op Karen_86
Vinted 👍
En kringloopwinkels. Als je wat zoekt kun je echt leuke dingen v ...
Oke top danku
2 maanden geleden
33weken en ik ben er nu aan begonnen. Ik ben wel groote fan van hema, petit bateaux, woody, ... koop vaak bij de winkel tuureluur (betaalbare merkjes) om eerlijk te zijn tot een maand of 10 gebruik ik enkel rompers en pyjama s met voetjes en heb er daar heel veel van. Want een baby kan je gemakkelijk 3x per dag verversen! Mo das nu elk zijn mening natuurlijk.