12 Reacties

2 maanden geleden

35 weken en eigenlijk nog niet begonnen 🙈 het is ons tweede kindje en ik het begin staat het bedje toch op onze kamer dus ik denk dat we de kamer pas echt in orde gaan maken achteraf 😊 zijn broer wil voorlopig heel graag eek kamer delen met de baby dus ik denk dat we het allemaal stilletjes gaan bekijken en nemen zoals het komt deze keer 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Ik heb hier een filmpje van staan op mijn tik tok! Je kan mij vinden onder mirthermns , stom dat je hier geen filmpjes kan delen 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Ik heb hier een filmpje van staan op mijn tik tok! Je kan mij vinden onder ...
Mooie kamer! Is dat een muurschildering met die diertjes of zijn dat stickers?

één maand geleden

Reactie op Racingafadingimage

Mooie kamer! Is dat een muurschildering met die diertjes of zijn dat stick ...
Dankjewel 🥰 en dat is een muurschildering 😁

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Dankjewel 🥰 en dat is een muurschildering 😁
Zelf gedaan of laten doen? Heel tof, amai! Leek mij met dat het in de hoek is al moeilijk alst een sticker zou zijn, haha.

één maand geleden

Zelf gedaan of laten doen? Heel tof, amai! Leek mij met dat het in de hoek ...
Een neef van mijn papa heeft dit gedaan voor ons, normaal maakt hij alleen portretten maar dat is er zeker niet aan te zien 🥰 Zelf zou ik er niet aan beginnen 😂

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Een neef van mijn papa heeft dit gedaan voor ons, normaal maakt hij alleen ...
Ik wou heel graag iets van behang of een muursticker maar ik kreeg mijne man niet overtuigd. We hebben in ons huis overal behangpapier moeten verwijderen (zowel muren als plafonds) voor we er deftig in konden trekken. Dus beetje traumatisch denk ik. 😅

één maand geleden

Ik wou heel graag iets van behang of een muursticker maar ik kreeg mijne ma ...
Oooh dat is wel jammer🙈 wij hebben voor de rest overal witte muren van boven tot onder , enkel op de babykamer is een muurschildering te vinden 😳🙈

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Oooh dat is wel jammer🙈 wij hebben voor de rest overal witte muren van bov ...
Ahja, wij hebben op alle slaapkamers wel een accentmuur in een andere kleur. Dus cava nog wel.

één maand geleden

En aan de andere kant van de kamer staat het verschoontafeltje nog. Ze mag komen! 🥹

één maand geleden

Klaar voor de nieuwe bewoner :)

één maand geleden

Andere kant