Hallo iedereen
Niet echt een bezorgdheid, maar meer een schaamte van me af schrijven..
Vandaag ben ik 7w4d zwanger, en ik krijg al een week mijn broeken niet meer dicht. De welving start echt al meteen onder m'n borsten en niet gewoon een bolletje rond m'n navel. Ik ben ook redelijk zeker dat mijn ribben ook al breder werden.
Het is mijn eerste kindje, ik ben tamelijk groot (1m71) en normaal erg mager. Ik deed tot ik misselijk was ook aan krachttraining en let op wat ik eet.
Aan de hand van mijn beschrijving zou je denken dat een babybuik maar laat zichtbaar zou worden.
Sowieso struggle ik mentaal wel wat met voeding en gewicht, maar ik doe sinds mijn kinderwens echt mijn best om correct te eten.
Ik schaam me erg voor mn buik, ik durf nog geen zwangerschapsbroek aan te schaffen, omdat ik vind dat ik het nog niet verdien ofzo, omdat ik niet genoeg zwanger ben. Ik heb de voorbije week al zoveel opgezocht over babybuiken en ik schaam me te pletter om overal te lezen dat het de darmen maar zijn. Ik ben ook bang dat iemand het zou opmerken, want ik wil het liefst nog lang niet vertellen (ivm biochemische zwangerschap).
Is er iemand die ook al een babybuik heeft rond deze periode? Ik zou me veel beter voelen als er ook maar iemand is die dit al een beetje heeft.. om me minder fout te voelen.