5 Reacties

5 maanden geleden

Omdat ik ze zelf nog maar pas kan voelen, vonden we het zo bijzonder dat mijn vrouw ze nu ook al voelt vanbuitenaf en daar bij anderen precies wat meer tijd tussen zit, vandaar de vraag…

5 maanden geleden

Dat kan zeker! Wij hadden exact hetzelfde. Achteraf bekeken denk ik wel dat ik ze dan al vroeger voelde, maar had ik gewoon nog niet door dat het dat gevoel was. Maar de eerste duidelijke schopjes heeft mijn vriend ook gevoeld en meegemaakt! Heel fijn en magisch moment 🥰!

5 maanden geleden

Reactie op Enagrom

Dat kan zeker! Wij hadden exact hetzelfde. Achteraf bekeken denk ik wel dat ...
Ja dat gevoel had ik niet, vandaar dat ik het zo gek vond 😛 en ja klopt 😍 mijn papa werd gisteren ook 60 dus een mooie dag ☺️☺️ fijne zwangerschap gewenst!

4 maanden geleden

Hier op 17 weken zelf voor het eerst gevoeld en men partner ook meteen. Nooit geen plopjes ervaren. Meteen schoppen. En van niets naar de hele dag heel veel voelen. Intussen 26 weken en van buitenaf zelf heel goed te zien.

4 maanden geleden

Reactie op HS8894

Hier op 17 weken zelf voor het eerst gevoeld en men partner ook meteen. Noo ...
Oh zo shiek ☺️ ja hier is het vooral savonds in bed en dan net na het eten ook nog eventjes… vandaag zei de gynaecoloog dat mijn placenta vooraan ligt dus toch blijkbaar al snel voelbaar. Hopelijk bij ons ook zo goed te zien binnenkort 😍