10 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik ven nu op 40 weken. Vorige week en de week ervoor kon de gyneacoloog het hoofdje ook al voelen ondanks dat de baby nog niet was ingedaald. Vorige week had ik 3cm ontsluiting en deze week 4. Maar buiten af en toe harde buiken geen andere signalen dat baby er al uit wilt.
茅茅n maand geleden
Reactie op Lolaa1996
Oh wauw 4cm! Vanaf hoeveel cm zou je dan naar het ziekenhuis mogen?
Vanaf dat je regelmatige wee毛n hebt of je water spontaan breekt of je bloedverlies hebt.
茅茅n maand geleden
Hier 39 weken al vanaf vorige week 1 cm baby is nog niet ingedaalde. Voelde ook al het hoofdje! Dus hier ook afwachten op klein wonder.
茅茅n maand geleden
Reactie op sstayfunny
Ik ven nu op 40 weken. Vorige week en de week ervoor kon de gyneacoloog het ...
Oepsie het was vorige week 2 en deze week 3*
茅茅n maand geleden
Ik ben nu 38+6 en had vandaag mij afspraak bij de gynaecoloog. Heb nu al 4cm ontsluiting en wordt vrijdag sochtend ingeleidt aangezien ze maar 2cm vruchtwater vond en ze wil geen risico鈥檚 meer nemen. Sinds 21.30 is het de eerste keer dat ik de voorwee毛n echt begon te voelen. Heb ze telkens zitten timen en ik kreeg een melding van dat apje dat ik mij mag gaan douchen en rustig klaarmaken voor naar het ziekenhuis te gaan. Heb vervolgens naar het verloskwartier gebeld en ze zeiden dat ik een badje mag nemen en dat ik nog even zal moeten wachten aangezien dit net het begin vd arbeid is. Maar stel dat ik nu vruchtwater verlies dan moet ik gaan. Heb vandaag intussen al 3 dikke slijmpropjes verloren dus het is nu super spannend, alles thuis is in orde dus de baby mag komen 馃き馃グ