13 Reacties

2 maanden geleden

Ja rustiger aandoen best, hier van 3,5 naar 2,7 maar alles boven de 2,5 of 2 is goed maar moet je best meer rusten. Dan kan hij ook weer langer worden.

2 maanden geleden

Dag, luister naar je lichaam, rust wanneer je lichaam dit aangeeft. Geef jezelf ook geen stress voor 2,9 want je hebt het nog. İk had maar 0,03 tijdens mijn controle.

2 maanden geleden

Mag ik vragen hoeveel weken je bent.

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Mag ik vragen hoeveel weken je bent.
Ja zeker, momenteel 32+3

2 maanden geleden

Reactie op aylen

Ja zeker, momenteel 32+3
Rust zeker heel veel! Gelukkig zit je goed qua weken. Het betekent niet dat je vroeg ga bevallen maar zeker proberen volhouden tot 34w

2 maanden geleden

Reactie op aylen

Ja zeker, momenteel 32+3
Mijn zoon is nu 33+2 en weegt 2kg. Het valt mee! Hij is wel klein maar niet om bang te zijn

2 maanden geleden

Reactie op aylen

Ja zeker, momenteel 32+3
Ben je nog op controle moeten gaan? Ik had vorige week ook een verkorte baarmoederhals op 32w die schommelde tussen 2,59 en 2,73 cm… ik moet nu vrijdag terug om opnieuw te meten… heb er wel wat bang voor… heb wel geregeld harde buiken. Neem metarelax en progebel al van mijn 26 weken.

2 maanden geleden

Rust zeker heel veel! Gelukkig zit je goed qua weken. Het betekent niet dat ...
Ja hopelijk blijft zij daar nog even:(

2 maanden geleden

Reactie op JanaCl

Ben je nog op controle moeten gaan? Ik had vorige week ook een verkorte baa ...
Juist bij de vroedvrouw voor informatie over de bevalling etc... maar voorlopig is mijn volgende afspraak op 13/09 dus nog evekes.

2 maanden geleden

Reactie op JanaCl

Ben je nog op controle moeten gaan? Ik had vorige week ook een verkorte baa ...
Zien ze dit panikerend?

2 maanden geleden

Zien ze dit panikerend?
Nee, tot nu toe nog niet. Moest enkel goed luisteren naar mijn lichaam. Geen platte rust maar gwn op tijd rusten. Via de echo zagen ze dat hij nog goed toe was, enkel verkort… maar dat is bij sommige vrouwen niet alarmerend… ik wacht vol spanning tot vrijdag! 🥺

2 maanden geleden

Reactie op aylen

Juist bij de vroedvrouw voor informatie over de bevalling etc... maar voorl ...
Veel moed! Is niet leuk om in die angst te leven.

2 maanden geleden

Reactie op JanaCl

Nee, tot nu toe nog niet. Moest enkel goed luisteren naar mijn lichaam. Gee ...
İk zou geen stress maken. Mijn eerste controle van mijn baarmoederhals was toen ik 25+2 was en had maar 3mm