11 Reacties

4 maanden geleden

Ik kocht van die reissokken voor in het vliegtuig (hier 2u30 gevlogen) en heb heel veel gewandeld voor het stilzitten begon. Ik had wel het gevoel dat doordat ik zoveel bewoog wanneer het kon, het stilzitten meeviel. Ik heb momenteel vooral veel moeite met de warmte… enkels zijn enorm… op vakantie zelf probeer ik een wandel en rustdag af te wisselen, maar het helpt niet echt….. veel plezier en succes ☺️

4 maanden geleden

Veel water drinken tijdens de autorit. De zetel ietsje platter zetten zodat je wat 'chiller' zit. Eventueel een voedingskussen meenemen om het u makkelijk te maken met zitten. Ik had ook vooral veel last van de warmte. Begin juni op vakantie geweest in oostenrijk (8u rijden) Heen gaan ging goed omdat we vooral in de vroege ochtend/middag reden.

4 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Veel water drinken tijdens de autorit. De zetel ietsje platter zetten zodat ...
Veel plezier en succes🍀

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Ik kocht van die reissokken voor in het vliegtuig (hier 2u30 gevlogen) en h ...
Gewoon ter info, maar wij zijn net terug van 2 weken corfu. Vlucht met dauerbinders gedaan omdat er geen steunkousen te vinden waren in mijn maat. Alles ging goed. Ook geen last van het stilzitten. Ook enorm opgezwollen enkels. Ik was bang dat dat eenmaal begonnen voor de rest van de zwangerschap ging zijn. Maar terug in België is de zwelling heel hard afgenomen.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Gewoon ter info, maar wij zijn net terug van 2 weken corfu. Vlucht met daue ...
Ist echt? Oef, er is nog hoop 😅 want amai ik heb ook echt bang voor de zomer nu… De Belgische zomer is wel nog niet echt begonnen, misschien dat het ook wel daaraan ligt 😇

4 maanden geleden

Heb een speciale autogordel aangeschaft voor zwangere vrouwen zodat deze niet hele tijd over mijn bolle buik hangt.

4 maanden geleden

Reactie op yazmine

Heb een speciale autogordel aangeschaft voor zwangere vrouwen zodat deze ni ...
Ik heb hier eerder ook over getwijfeld, maar ik heb gelezen dat deze veel onveiliger zouden zijn dan een gewone autogordel. Blijkbaar doorstaan ze de crash tests zo goed als niet. Ze schieten los enzo, waardoor de kans op ernstige verwondingen voor moeder en baby veel groter zijn dan bij een gewone autogordel.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Ik heb hier eerder ook over getwijfeld, maar ik heb gelezen dat deze veel o ...
Toevoeging: uiteraard indien je de gewone autogordel correct aandoet. Ene deel onder je buik, andere deel boven je buik.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Toevoeging: uiteraard indien je de gewone autogordel correct aandoet. Ene d ...
In België zou het gebruik van zo'n zwangerschapsgordel zelfs verboden zijn volgens onderstaande site. https://www.veiligverkeer.be/veilig-rijden/gordel/autogordel-zwanger#is_een_zwangerschapsgordel_of_een_hulpstuk_voor_de_gewone_gordel_veiliger

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

In België zou het gebruik van zo'n zwangerschapsgordel zelfs verboden zijn ...
Oei dat wist ik zelfs niet 🫣

4 maanden geleden

Reactie op yazmine

Oei dat wist ik zelfs niet 🫣
Kan gebeuren. Ik weet het ook maar omdat ik het onlangs toevallig tegen kwam. Nu ja, iedereen doet daarmee wat voor zichzelf het fijnste is natuurlijk. Maar vind het wel belangrijke informatie.