ik kreeg gisteren een mail van my gynaecologe dat ik Asaflow 160 mg moet nemen ivm met een licht risico op preeclampsie ( zwangerschap vergiftiging) ze geeft me niet meegedeeld waarom.. de mail was zo maar uit het niets, nog iemand hier ervaring me? ik heb namelijk wat zitten opzoeken en het maakte me ongerust.
Hoi, ik moet dit ook nemen, wij zijn zwanger via icsi, ook al waren mijn cijfers goed qua kans op zwangerschapsvergiftiging, wordt dit toch standaard toegepast. Om zeker geen risico's te nemen. normaal gezien door te nemen tot max week 36.
Ik neem het ook zowel van mijn zoontje geweest als nu wij zijn ook zwanger via icsi en ook grotere kans op zwangerschapsvergiftiging nemen tot 36 weken ik zou ze wel nemen kan eigelijk totaal geen kwaad
Ik kreeg ook asaflow tijdens m’n ivf traject. Het zou de doorbloeding van de baarmoeder bevorderen waardoor je een grotere kans hebt op een innesteling, maar idd zou het ook de kans op zwangerschapsvergiftiging verkleinen. Ik mocht eigl na 12 weken stoppen, maar aangezien het geen kwaad kan en eigl zelfs een Pos effect kan hebben, blijf ik het verder nemen. ☺️