9 Reacties

7 maanden geleden

Ik zou bellen met je gynaecoloog maandag gewoon, zij zal je dat kunnen uitleggen of anders bellen naar de huisarts die kan je dat beter uitleggen

7 maanden geleden

Hoi, ik moet dit ook nemen, wij zijn zwanger via icsi, ook al waren mijn cijfers goed qua kans op zwangerschapsvergiftiging, wordt dit toch standaard toegepast. Om zeker geen risico's te nemen. normaal gezien door te nemen tot max week 36.

7 maanden geleden

Ik neem het ook zowel van mijn zoontje geweest als nu wij zijn ook zwanger via icsi en ook grotere kans op zwangerschapsvergiftiging nemen tot 36 weken ik zou ze wel nemen kan eigelijk totaal geen kwaad

7 maanden geleden

Ik neem het ook omwille van bloedstollingsproblemen, kan helemaal geen kwaad! 👍🏼

7 maanden geleden

Reactie op Seraaa

Hoi, ik moet dit ook nemen, wij zijn zwanger via icsi, ook al waren mijn c ...
Hoi, Ik ben ook zwanger via icsi en tegen mij hebben ze daar nooit iets van gezegd.

7 maanden geleden

Ik kreeg ook asaflow tijdens m’n ivf traject. Het zou de doorbloeding van de baarmoeder bevorderen waardoor je een grotere kans hebt op een innesteling, maar idd zou het ook de kans op zwangerschapsvergiftiging verkleinen. Ik mocht eigl na 12 weken stoppen, maar aangezien het geen kwaad kan en eigl zelfs een Pos effect kan hebben, blijf ik het verder nemen. ☺️

7 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Hoi, Ik ben ook zwanger via icsi en tegen mij hebben ze daar nooit iets va ...
Hangt dan af van gynea zeker? Bij mij deed ze dat standaard zei ze. Hoever ben je? Ik ben dit opgestart tussen 12 a 13 weken

7 maanden geleden

Reactie op Seraaa

Hangt dan af van gynea zeker? Bij mij deed ze dat standaard zei ze. Hoever ...
Ik ben dinsdag 13w en moet pas terug op 15,5 w

7 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik ben dinsdag 13w en moet pas terug op 15,5 w
Jouw risico zal dan nog lager liggen dan dat van mij vermoed ik