13 Reacties

7 maanden geleden

Er is al een topic hierover. Beetje naar beneden scrollen 😉

7 maanden geleden

Ja ik neem het al van 8 weken , mijn voorige zwangerschap nam ik het ook . Je moet het nemen tot 36 weken dan stoppen

7 maanden geleden

Oh dankjewel dan ga ik een zoeken

7 maanden geleden

Hoi ☺️ ik heb tijdens mijn twaalfwekenecho te horen gekregen dat er een hoog risico was (geen idee naar wat ze precies kijken eigenlijk 🙈) maar moet 160mg nemen. Ik vertrouw erop dat ze weten wat ze doen & zo hopelijk alles zo goed mogelijk kunnen laten verlopen 🤞🦋

7 maanden geleden

Reactie op alexandra111103

Hoi ☺️ ik heb tijdens mijn twaalfwekenecho te horen gekregen dat er een hoo ...
Ja dat had ik ook. Ik vroeg nog of ik een hoge bloeddruk had en het antwoord was "nee" dan denk ik ook van hoe dan. Ik heb op het internet allemaal verhalen zitten lezen waardoor ik mij zorgen maak

7 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Ja dat had ik ook. Ik vroeg nog of ik een hoge bloeddruk had en het antwoo ...
Ze doen bepaalde metingen tijdens de echo ze zijden tegen mij de bloedverbinding in je lies

7 maanden geleden

Bij mij heeft ze het tijdens de 8 weken echo al voorgeschreven. Ik moet 100 mg per dag nemen vanaf dat ik 12 weken ben lm de doorbloeding in de placenta te verbeteren. Bij mij heeft het blijkbaar te maken met het feit dat ik zwaarder ben dat ik het moet nemen. Idd stoppen bij 36 weken om kans op bloedingen bij de bevalling niet te doen toenemen. Want aspirine is een bloedverdunner.

7 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Bij mij heeft ze het tijdens de 8 weken echo al voorgeschreven. Ik moet 100 ...
Aah dat heeft mijn dr ook bekeken met de 12w echo. Ik ben ook zwaarder maar alles was oké.

7 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Aah dat heeft mijn dr ook bekeken met de 12w echo. Ik ben ook zwaarder maar ...
Raar dan dat ze dat bij mij al na 8 weken zei. Ik heb niet het gevoel dat ze daarvoor iets bekeken heeft, maar dat ze dat gewoon standaard voorschrijft bij zwaardere mensen. Maar misschien vergis ik mij en heeft ze toch iets bekeken zonder het te zeggen.

7 maanden geleden

Was het dan een echo op de buik?

7 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Was het dan een echo op de buik?
Een inwendige echo.

7 maanden geleden

Ik moet dit sinds gisteren ook innemen omwille van de zwangerschapsvergiftiging. Maar ik moet asaflow 160mg nemen

7 maanden geleden

ik neem ook asaflow 160 mg, ik neem deze voor het slapen gaan omdat ik er een beetje doffe hoofdpijn van krijg