8 Reacties
2 maanden geleden
Helaas slaap ik al amper niet sinds een 30 tal weken( nu 35). Het laatste trimester is er zen van weinig slaap, ik probeer als het te moeilijk gaat overdag nog een dutje te doen om vol te houden. En ik slaap dan met oordopjes is dus het is niet het lawaai dat mij persee wakker houd, maar de blaas , de baby die ingedaald ligt, de pijnlijke( ontstoken ribben),… ik ben al blij als ik oer keer een vol uur kan slapen voor ik weer moet plassen.
2 maanden geleden
Ik slaap slecht omda ik kuitkrampen heb (ik neem magnesium bij) en heel veel moet plassen. Ben nu 33weken 1dag
2 maanden geleden
Hier ook al een aantal weken slechte nachten. Het ging iets beter nadat ik gestopt ben met werken, maar nu terug heel wisselend. Veel moeten plassen, elke houding doet pijn na een tijd... vannacht eindelijk nog eens een betere nacht (maar 2 keer plassen en direct terug kunnen inslapen 🥳), ik had een ander soort kussen gebruikt. Zo eentje met 2 delen, waar je op je zij tussen kan liggen en dan zowel buik-als rugondersteuning hebt. Voor deze nacht hielp het, maar da's geen garantie voor komende nacht 😅