8 Reacties

2 maanden geleden

Ben blij dat ik niet de enige ben😅😅 35+4 weken nu om de 2 uur wakker ofzo Als er handige tips zijn neem ik ze ook graag mee 😅😅

2 maanden geleden

Helaas slaap ik al amper niet sinds een 30 tal weken( nu 35). Het laatste trimester is er zen van weinig slaap, ik probeer als het te moeilijk gaat overdag nog een dutje te doen om vol te houden. En ik slaap dan met oordopjes is dus het is niet het lawaai dat mij persee wakker houd, maar de blaas , de baby die ingedaald ligt, de pijnlijke( ontstoken ribben),… ik ben al blij als ik oer keer een vol uur kan slapen voor ik weer moet plassen.

2 maanden geleden

Hier ook sinds twee weken moeilijker (nu 34+5) als ik wakker word raak ik moeilijker ik slaap en/of vroeg wakker en niet meer kunnen slapen… denk dat het er ook gewoon bijhoort jammer genoeg 😴

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik denk dat het inderdaad een kwaaltje is dat we er spijtig genoeg moeten bijnemen. Ik val meestal pas in slaap rond half 4

2 maanden geleden

Idem, ik slaap mss 3 uur max per nacht, pittig om nog full-time te werken maar ik troost mezelf met het feit dat ik al goed getraind ga zijn eens de baby er is 🥲😁😅

2 maanden geleden

Ik slaap slecht omda ik kuitkrampen heb (ik neem magnesium bij) en heel veel moet plassen. Ben nu 33weken 1dag

2 maanden geleden

Ik slaap sinds een week of twee ook heel slecht, ik word heel de tijd wakker en val moeilijk terug in slaap (nu 32w5d). Pas als het buiten licht wordt, kan ik precies terug in slaap vallen… Ik hoor ook graag de tips als iemand deze heeft :)

2 maanden geleden

Hier ook al een aantal weken slechte nachten. Het ging iets beter nadat ik gestopt ben met werken, maar nu terug heel wisselend. Veel moeten plassen, elke houding doet pijn na een tijd... vannacht eindelijk nog eens een betere nacht (maar 2 keer plassen en direct terug kunnen inslapen 🥳), ik had een ander soort kussen gebruikt. Zo eentje met 2 delen, waar je op je zij tussen kan liggen en dan zowel buik-als rugondersteuning hebt. Voor deze nacht hielp het, maar da's geen garantie voor komende nacht 😅