14 Reacties

6 maanden geleden

Fijn bericht om te lezen. Ik verwacht als BAM mijn eerste meisje, allemaal heel spannend! ❤️❤️

6 maanden geleden

Reactie op Eline1504

Fijn bericht om te lezen. Ik verwacht als BAM mijn eerste meisje, allemaal ...
Eerste zwangerschap verloopte goed bij mij, maar ik zou veel meer van genieten.. Dat doe ik met mijn tweede, gezond eten, luisteren naar je lichaam en voldoende slapen.. probeer niet te veel over alles te lezen want dat moet niet zo te zijn! Denk en geloof in dat alles zal goed verlopen en niet bang zijn, onze lichaam is gemaakt om deze tijden te kunnen doorbrengen.. warme groetjes en niet te veel nadenken ❤️❤️

6 maanden geleden

Jammer genoeg heb ik bij de vorige poging een vroege miskraam gehad. Ondertussen al een stuk verder en steeds goede echo's durf ik meer te genieten en probeer ik dat. Ik stel mezelf gerust dat ons lichaam ervoor gemaakt is. Super, dat je er nu veel meer van kunt genieten! Wanneer ben je uitgerekend? Voel je de baby al bewegen? warme groetjes ❤️❤️

6 maanden geleden

Veel sterkte, meer dan dit kan je niet doen maar behandel jezelf als princess, niks zwaar opheffen enzo soort dingen ❤️❤️ ik ben nu 15 weken, nee ik voel het nog niet het is nog te vroeg..ik ben uitgerekend op 23/10 op mijn verjaardag en jij?

6 maanden geleden

Dankjewel, ik denk ook dat het zo moest zijn en vruchtje niet sterk genoeg was. Speciale datum net op je verjaardag ❤️❤️ Ik ben nu 16 weken4d, uitgerekend op 14/10...ik voel ook nog niks bewegen.

6 maanden geleden

Inderdaad haha ja maar het is heel kleine kans dat echt op die dag zal zijn, we zullen zien misschien wel 😅 dat is al grotere baby'tje, ik denk met mijn dochter 8 jaar geleden had ik voor het eerst gevoeld 5de maand, maar je zal het voelen als vlindertjes 😍

6 maanden geleden

Hier ook als bam, via ongekende donor. Ik verwacht ook een meisje.

6 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hier ook als bam, via ongekende donor. Ik verwacht ook een meisje.
Proficiat en geniet van je zwangerschap 💓

6 maanden geleden

Wat een mooi bericht!🤍🤍

6 maanden geleden

Reactie op emiliad

Wat een mooi bericht!🤍🤍
❤️❤️

6 maanden geleden

Reactie op elisa98

Amaai grote gezin, sterke mama 😍 🤲🏼

6 maanden geleden

Ik heb een meisje via pleegzorg van 11 en dan nu m’n 1e kindje, ook een meisje 🥰 Play dates zijn hier altijd welkom!

6 maanden geleden

Zo mooi, baby gaat voor haar zijn als een kleine popje 😍 alvast veel succes ❤️