13 Reacties
één maand geleden
Heey
Ik zit aan 38w1d en voel mij ook echt slecht. Ik heb zin in niets en ben echt boos wakker geworden. De baby is ingedaald bij mij enz maar toch... idk of dit een teken kan zijn maar het weer is ook niet ideaal😅 Qua hoogte dacht ik ook dat de baby hoog lag maar dat is blijkbaar het poepje 😂 Dus komt wel goed.
één maand geleden
Misschien een verkoudheid opgelopen, of even last van veranderingen in hormonen? Ik voel mij mentaal ook slechter worden ( vandaag 40 weken) en nog geen bevalling, ondanks alle voortekenen al 3 weken die er zijn ze stevig ingedaald is en er klaar voor is. Ik heb zelfs al wat ontsluiting en voorweeen ect maar …. Nog geen bevalling.
Ik hoop dat ze mij vandaag kunnen strippen want ik slaap nog amper door het vocht in mijn voeten heb ik zeer veel pijn om te stappen en ben snachts ook wakker door de pijn, ik kom elke 2-3 dagen een kilo bij aan qua vocht en het kan niet weg door de druk van haar hoofd duwt zij op bloedvaten en zenuwbanen naar mijn voeten toe, nog een week en ik kan niet meer stappen vermoed ik.
Vandaag afspraak voor monitoring en vag onderzoek, ik hoop extra ontsluiting te hebben zodat ze kunnen strippen of mij op zijn minst gaan inleiden vandaag of morgen. Mentaal begin ik mij hier echt depressief van te voelen en zit snachts vaak te wenen van frustratie.
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Misschien een verkoudheid opgelopen, of even last van veranderingen in horm ...
Veel succes!! Ik heb vrijdag een afspraak en ging ook vragen of er geen mogelijkheid is om mij in te leiden, baby is ondertussen meer dan 3500g en 53 cm groot en moet nog 2 weken lopen. K heb zoveel schrik dat ik hem niet kan uitpersen ofso🥺 Laat je ons iets weten na het strippen hoe het is verlopen?🍀
één maand geleden
Reactie op Wiam2001
Veel succes!! Ik heb vrijdag een afspraak en ging ook vragen of er geen mog ...
Ja zal er vanaf hangen of er nu meer ontsluiting is dan vorige week. Ik zit al lang met voorweeen en had al wel verweking en een klein beetje ontsluiting, ik hoop wel dat ik nu genoeg heb om te strippen, maar ik lees vaak dat dat niet altijd succesvol is. Inleiding had ik vorige week al aangegeven maar zonder echt medische reden doen ze dat niet voor 40 weken. Ze zei wel ik zet u op monitor op woensdag, dag dat ik van wacht ben en je 40 weken gepasseerd bent( vandaag dus) ik hoop echt dat het deze week afgelopen is .
één maand geleden
Reactie op Wiam2001
Komt zeker goed!! Jij hebt toch medische redenen om ingeleid te worden? 🥺 ...
Dat is niet medisch genoeg hoor, baby doet het goed , bloeddruk is net op het randje ( maar dus net goed genoeg). Er zijn vrouwen met zware bekkeninstabilteit die ook niet ingeleid worden en vaak ook amper kunnen stappen. Pas als de kleine in nood zou komen , of minder beweegt of,…. Doen ze dat vroeger.
één maand geleden
Reactie op Wiam2001
Heey
Ik zit aan 38w1d en voel mij ook echt slecht. Ik heb zin in niets en b ...
Ja het weer helpt ook wel niet, das waar haha. Bij mij was de baby vorige week nog niet ingedaald en op basis van de storm aan maagzuur vandaag denk ik dat dat nog niet veranderd is 😅
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Misschien een verkoudheid opgelopen, of even last van veranderingen in horm ...
Hormonen klinkt wel logisch, een verkoudheid denk ik niet want daar ben ik net van bekomen 😅
Ik hoop dat ze je vandaag kunnen strippen, in zo'n toestand nog een week wachten lijkt me echt niet oké, zeker als je op termijn zit..
één maand geleden
Reactie op Garry1997
Hey! Ik ben morgen ook 37 weken en voel mij vandaag ook zo slecht, zo wat e ...
Ik snap je volledig, ik ben zo blij een baby te verwachten, maar het hele zwanger zijn was echt geen pleziertje, ik hoop echt dat ik niet over tijd ga want dit nog 3 weken volhouden, nee dankje 😅
één maand geleden
Reactie op Wiam2001
Komt zeker goed!! Jij hebt toch medische redenen om ingeleid te worden? 🥺 ...
Gelukkig had ik reeds 2 cm , dus ze hebben gestript. Nu wachten op enig effect. Kon wel mooi de voorweeen zien( ong elke 10-15 min en zijn al minder scherp) ik voelde ze ook door de druk down under. Indien geen effect mag ik vrijdag en maandag nog eens gaan( kunnen ze evt nog opnieuw strippen). Zoniet moet ik woensdagnacht(3.30u) binnen gaan voor inleiding).
Maar duim alvast mee dat het zijn effect heeft vandaag 🤞🤞🤞