10 Reacties

één maand geleden

Ik kom alleen maar veel bij in gewicht en hou zeer veel vocht vast, als ik jou was zou ik blij zijn dat je niet veel bij komt. Zolang je kleine goed groeit maakt het niet uit hoeveel je bijkomt of niet he.

één maand geleden

Dacht gelezen te hebben dat het normaal is dat je de laatste weken (bijna) niet meer bijkomt. Is hier ook zo, nu 39 weken en de laatste 2-3 weken ongeveer gelijk gebleven.

één maand geleden

Reactie op lottedsp

Dacht gelezen te hebben dat het normaal is dat je de laatste weken (bijna) ...
Bij mij komt er vaak een kg bij om de x aantal dagen. Ik denk wel echter dat dat vnl vocht is want dat wordt ook erger.

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Bij mij komt er vaak een kg bij om de x aantal dagen. Ik denk wel echter da ...
Ja klinkt heel logisch, ik heb bv geen last van vocht ophouden. Zal sowieso voor iedereen wel wat verschillend zijn denk ik :)

één maand geleden

Ik kom ook net meer bij de laatste weken. Was al optimistisch dat ik 2 á 3 weken geleden maar een 3-tal kilo bij was. Ondertussen zijn het er al 5,5 á 6. Nochtans merk ik niet dat ik extreem veel vocht vasthoud. Maar het zal waarschijnlijk wel daarvan zijn. Maar is inderdaad bij iedereen anders. Ik heb ook periodes gehad waarbij ik eerder wat afviel.

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Ik kom alleen maar veel bij in gewicht en hou zeer veel vocht vast, als ik ...
Ja, ik zou niet willen dat ik haar groei in gedrang breng ofzo, vandaar. Maar oke, bedankt!

één maand geleden

Reactie op lottedsp

Ja klinkt heel logisch, ik heb bv geen last van vocht ophouden. Zal sowieso ...
Hier idd ook geen vocht, had dat enkel op vakantie of bij heet weer.

één maand geleden

Eerlijk, ik denk echt dat elk lichaam en elke zwangerschap anders is. Zolang uw kindje goed groeit en een mooie percentiel waarde heeft zou ik mij echt geen zorgen maken hoor. Bij mijn zoontje was ik in totaal 18kg bij, nu bij mijn dochtertje was ik uiteindelijk een goeie 16kg bij. Intussen al 10kg kwijt na een kleine week. 🥳

één maand geleden

Reactie op Tine 8

Ja, ik zou niet willen dat ik haar groei in gedrang breng ofzo, vandaar. Ma ...
Als ze goed groeit moet je je toch geen zorgen maken. Als ze niet goed groeide zou je gynaecoloog dat ook zeggen. Ik zou mij dus niet baseren op uw eigen gewicht maar op de groei.

één maand geleden

Ik ben tijdens mijn zwangerschap -9kg afgevallen. De baby groeit goed maar mijn lichaamsgewicht zakte. Ze zeiden dat van zolang de baby groeit dat ik mij geen zorgen moet maken.