8 Reacties
18 dagen geleden
Kruidvat en Boni getest, dit in combinatie met Pampers, allebei doorgelekt. We gebruiken nu alleen nog Pampers. De andere merken niet geprobeerd.
18 dagen geleden
Bij ons lekt enkel Pampers door 😅
Wij hadden van mijn schoonbroer nog rest gekregen in Kruidvat maatje 1. Zijn we exact 1 maand mee toegekomen.
Nu zijn we bezig aan maatje 2 van Pampers die op het geboortelijstje stonden.
Voor mijn zoontje van 3 zijn we na anderhalf jaar ook gewoon overgeschakeld op Kruidvat luiers. Ongelukjes gebeuren altijd he. Als de luier al te vol zit van pipi en er wordt dan heftig stoelgang gemaakt heb je altijd wel kans op blowouts.
18 dagen geleden
Hier gebruiken we voor maat 1 deze van kruidvat. Donderdag komt er een nieuwe bestelling toe thuis van het merk pampers omdat het promo was. In het ziekenhuis waren het deze van pampers. Bij alle 2 nog geen problemen ervaren
18 dagen geleden
Wij gebruiken rascal and friends hier zijn we heel tevreden van en weinig 'rommel' in de luiers.
We hebben laatst een pak echte pampers gekocht premium protection. En hier kreeg ons zoontje rode billetjes van. Dus tis echt kind afhankelijk waar ze op zouden reageren. Ik zou ook niet meteen een hele grote voorraad inslaan. Zodat als ze erop zouden reageren dat je niet met de luiers blijft zitten.