8 Reacties

2 maanden geleden

Idem hier, maandag 34 weken. Het was me ook opgevallen dat ik haar opeens echt heel vaak en heel ‘actief’ voel. Soms vraag ik me zelf af wanneer ze nog slaapt 🙈

2 maanden geleden

Ik heb dit ook ene dag gehad dat die extreem veel bewoog. En bleek dat ie zich toen gedraaid had. Met het hoofdje naar beneden. Misschien kan dit ook bij jullie zijn?

2 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Idem hier, maandag 34 weken. Het was me ook opgevallen dat ik haar opeens ...
Ja dat vroeg ik me dus ook af 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ik heb dit ook ene dag gehad dat die extreem veel bewoog. En bleek dat ie z ...
Bij de 30 weken echo lag hij op dat moment al met zijn hoofdje naar beneden maar nu zou ik het niet weten.. ik heb over 2 weken pas terug een echo bij de gynaecoloog dus zal nog even moeten wachten 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ik heb dit ook ene dag gehad dat die extreem veel bewoog. En bleek dat ie z ...
Bij mij is dit al enige weken dat ze is gedraaid, daar heb ik zelfs niet van gevoeld. Ik vermoed dat het voornamelijk nu begint op te vallen mits de ruimte krap begint te worden 🙈

2 maanden geleden

Ik heb slechts 1 keer 5 á 10 minuten heel veel beweging gehad op het moment dat ons kindje gedraaid is. Anders is de beweging altijd veel beperkter. Maar dus nooit zolang aan een stuk. De ene dag wat meer beweging dan de andere, maar nooit zo extreem als toen. Ik voelde onmiddelijk dat ons kindje gedraaid was, had plots voor de eerste keer in de zwangerschap dat ik schopjes voelde boven navelhoogte.

2 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Ik heb slechts 1 keer 5 á 10 minuten heel veel beweging gehad op het moment ...
De bewegingen gaan hier echt alle kanten op, mijn buik gaat ook van links naar rechts op sommige momenten 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Minime 25

De bewegingen gaan hier echt alle kanten op, mijn buik gaat ook van links n ...
Jaaa, hier ook, net golfjes die van de ene kant naar de andere gaan. Ik denk dat ze bij mij wel met haar hoofdje naar beneden ligt, maar dat ze best vaak rond haar as draait, met haar poep goed tegen de baarmoederwand duwend 😅 Hier ook wel verschil tussen de dagen, de ene dag is het meer gewriemel, de andere inderdaad een buik die alle kanten op gaat. Wel met tussenpozen, maar ik voel ze zeker elk half uur als ik er op let.