26 Reacties
茅茅n maand geleden
Denk goe na voor je aambeien laat wegsnijden. Arts zei je gaat je veel beter voelen voor de laatste 4 weken ga weer kunnen zitten en geen pijn hebben. Ewel dag 3 na kleine ingreep en nog meer pijn dan voordien. Lig continue in bed met ijs en dafalgan. Nie te doen hoeveel pijn het doet. Best a je kan aambeien verwijderen onder volledige verdoving. En zorg voor hulp in huis. Want je kunt bijna niets meer. Ik ben bij 37weken dus khoop da me zoontje nu snel komt want ik lig al 2weken omdat zitten onmogelijk is. Ik wil nie klagen maar heb meer last vd aambeien dan de zwangersschap zelf ale de laaste 15weken toch.
茅茅n maand geleden
Denk goe na voor je aambeien laat wegsnijden. Arts zei je gaat je veel bete ...
Amai, kvind da precies super vreemd dat ze die ingreep gedaan hebben voor uw bevalling... Heel veel vrouwen krijgen net aambeien bij het persen.
Is da zo erg als die blauw worden misschien?
Hopelijk doet het snel minder pijn en kan het nog goed genezen voor je moet bevallen!
茅茅n maand geleden
Reactie op Racingafadingimage
Amai, kvind da precies super vreemd dat ze die ingreep gedaan hebben voor u ...
Was nie meer uit te houden vd pijn en kan nie zitten ook. Op die manier kon ik nie normaal bevallen. Ben al liggend op de achterbank naar spoed gegaan.
茅茅n maand geleden
Da wa nu plaatselijk verdoofd en maken een.kleine snee om de dikke bloedklonters eruit te halen. Na de bevalling gaan ze me volledig verdoven en alles weghalen. De chirurg zei 1keer aambeien da je wel heel gevoelig ervoor bent. En me zoontje ligt al maanden op me darmen dus nie veel aan te doen ... khoop da hij nu snel komt.
茅茅n maand geleden
Da wa nu plaatselijk verdoofd en maken een.kleine snee om de dikke bloedklo ...
Oeffff. Klinkt niet aangenaam.
Ik heb van mijn vorige bevalling ook een aambei overgehouden maar geen complicaties of pijn van gelukkig!
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
茅茅n maand geleden
Reactie op Racingafadingimage
Oeffff. Klinkt niet aangenaam.
Ik heb van mijn vorige bevalling ook een aam ...
Na me eerste bevalling ook operatie maar veel minder pijn. T is nu heel anders pff