9 Reacties

9 maanden geleden

Vorige week donderdag* was mijn eisprong

9 maanden geleden

Uiteraard voel je nog niets. Velen voelen niets tot ze 6weken zijn. De meeste early testen zijn te gebruiken vanaf 5dagen voor de nod. Dus dat is bij u over 2,3 dagen. Geduld 🤞🏻🤗

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Uiteraard voel je nog niets. Velen voelen niets tot ze 6weken zijn. De mees ...
Vandaag 4 dagen vr mn maandstonden, nog eens gestest met een early test maar helaas😔voel ook nog niets dus zal ervan uitgaan dat het niets is he.. de innesteling zou toch al gebeurt moeten zijn?

9 maanden geleden

Reactie op mommytobek

Vandaag 4 dagen vr mn maandstonden, nog eens gestest met een early test maa ...
Rustig, rustig, zwanger worden duurt gemiddeld 1jaar a een jaar en half. Jezelf gek maken met early testers is echt niet goed voor je mentale gezondheid, ik spreek uit ervaring. Beste is alles los laten, leven alsof je niet bezig bent met zwanger worden en pas testen als je een dag overtijd gaat.

9 maanden geleden

Aangezien je meestal pas vanaf dag 8 een innesteling hebt is het logisch dat je niets voelt hoor.

9 maanden geleden

Reactie op mommytobek

Vandaag 4 dagen vr mn maandstonden, nog eens gestest met een early test maa ...
Als je zoals mij via urinetest pas iets begint te zien 14 dagen na eisprong en via bloedonderzoek al enkele dagen daarvoor wel duidelijkheid kreeg. Twijfel je is een bloedonderzoek er sneller bij dan al die zogezegd early testen, die zijn vaak negatief bij de meeste mensen tot de dag dat ze normaal hun maandstonden moesten krijgen zelfs dan nog kan het nog veranderen. Wil je zekerheid doe het via bloedname

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Als je zoals mij via urinetest pas iets begint te zien 14 dagen na eisprong ...
Ja ga morgen eens naar de dokter gaan dan weet ik het direct :)

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Rustig, rustig, zwanger worden duurt gemiddeld 1jaar a een jaar en half. Je ...
Ik denk dat het prijs is🥹

9 maanden geleden

Reactie op mommytobek

Ik denk dat het prijs is🥹
Dan wens ik je alsvast zeer voorzichtig proficiat 🥰🙌🏻