6 Reacties

9 maanden geleden

niet per se ....als je met de kruidvat early test en je bent 4 weken toont die ook direct 2 duidelijke lijnen . dat was bij mij toch het geval . bloedonderzoek bij de arts wees ook op zwangerschap van ongeveer 4 weken aan hcg niveau .

9 maanden geleden

hmm ik kan het daarmee niet meteen linken want het is een kruidvat early testje en je hebt ook zaterdag een positief testje gehad.. en dat de test knap positief toont wilt niet zeggen dat je al gelijk 6 weken kunt zijn denk ik? ik persoonlijk had mijn duidelijke knal positief testje op 5 februari en ik ben nu 5+1d veel succes 💌

9 maanden geleden

Nee op deze manier kan je echt niet het aantal weken bepalen. Reken vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie en je kent het aantal weken. Ook dit kan bij de eerste echo nog aangepast worden. Je weet het dus pas zeker met de eerste echo.

9 maanden geleden

Oké dankjewel dames ik ga morgen naar de huisarts en dan zullen we zien ☺️

9 maanden geleden

Eingelijk zou jij beter direct met de gyne afspraak maken. Want bloed waarde klopt ook niet echt. Want 2 weken geleden heb ik voor het eerst bloed laten trekken en ik had waarde van eind 5 weken en begin 6 weken. Dan heb ik gyne vorige week gezien. Er was maar dooierzakje en een vruchtzak gezien nog geen baby en hartslag gezien. Nu vandaag ben ik weer naar gyne geweest. Er was nu wel hartje en vruchtje konden we zien. Het vruchtje is nu 6w0d blijkbaar... Dus ik zou gewoon geduldig wachten tot je naar gyne geweest bent. Ik zou gewoon proberen te genieten van je zwangerschap meid😇😍😘

9 maanden geleden

Reactie op Sookie

niet per se ....als je met de kruidvat early test en je bent 4 weken toont ...
Ik teste continu negatief met die early bloedname was duidelijker