13 Reacties
5 dagen geleden
Hier is inbakeren in zo'n puckababy slaapzakje echt top...
Overdag is hij soms ook onrustig als hij in zijn park ofzo slaapt, maar vanaf dat wij die inbakerslaapzak aandoen associeert hij dat precies met slapen 🤷♀️
Zal wel niet voor iedereen werken maar hier echt top...
En white noise al eens geprobeerd?
5 dagen geleden
Hey, misschien heeft hij het wat 'koud'?
Ik weet dat er normen zijn qua veiligheid voor het slapen. Maar ons zoontje werd ook vaak wakker en sliep niet goed. En heb em wat dikker aangekleed om te slapen en nu slaapt hij wel wat langere blokken. Hij slaapt ook wel op zijn zij dat lijkt em beter af te gaan dan op zijn rug.
5 dagen geleden
Reactie op ErikaK88
Het is toch normaal dat een baby van 4 weken niet de hele nacht doorslaapt ...
Jha maar niet om de10min wakker worden
5 dagen geleden
Reactie op Vrhyn
Hey, misschien heeft hij het wat 'koud'?
Ik weet dat er normen zijn qua vei ...
Ik leg hem op zen zij en hy is ingebakerd en heeft nog een dik dekentje over hem heen dus koud zouw hy het niet hebben denk ik
5 dagen geleden
Reactie op AngstlozeVogel769794
Hier is inbakeren in zo'n puckababy slaapzakje echt top...
Overdag is hij s ...
Ik baker hem in met een dun dekentje en ik laat white noise hartslag helpt een beetje maar jha word wel telkens keer weer wakker en maakt myn dochtertje ook dan wakker
4 dagen geleden
Hier raadde de vroedvrouw aan om een avondritueel in te voeren.
Bedje voorverwarmen, laatste flesje boven geven terwijl ze al in hun slaapzak zitten. Zo kan je ze na hun flesje/borstvoeding (hopelijk) slapend in hun bedje leggen.
Hier een tweeling en eentje van de twee heeft dit wel nodig. Sinds ik die tips toepas slaapt hij toch 2u aan een stuk, wat al een groot verschil is :)
4 dagen geleden
Reactie op Vrhyn
Ohnee dat zal dan wel warm genoeg zijn. Soms moeilijk uit te zoeken waar he ...
Jha da is echt hy had eerst veel last van borstvoeding dus ben begonnen met kunstvoeding we zullen nu zien hoe deze nacht gaat verlopen
3 dagen geleden
Reactie op Garry1997
Ik heb onlangs een super goede tip gelezen en bij ons werkt dit. Als hij/zi ...
Da zal ik is proberen want ik leg altyd eerst zijn hoofdje dan als laatste zijn beentjes