46 Reacties

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Ja dat ga ik donderdag ook proberen te vragen. Maar inleiden doen ze vaak n ...
En je kindje zit ook gewoon mooi op de curve? Niet te hoog ofzo?

één maand geleden

Reactie op Racingafadingimage

En je kindje zit ook gewoon mooi op de curve? Niet te hoog ofzo?
Ze zat op 35 weken net onder de middelste curve. Niet te groot niet te klein dus.

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Ze zat op 35 weken net onder de middelste curve. Niet te groot niet te klei ...
Ja, dan is er inderdaad geen medische reden om in te leiden he. Jammer dat je zo afziet die laatste weken. Hopelijk laten ze je niet te ver over tijd gaan dan ook als dat het geval zou zijn.

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Ja dat ga ik donderdag ook proberen te vragen. Maar inleiden doen ze vaak n ...
Oh zo herkenbaar! Ik ben nu 38w +1 en heb sinds 4 dagen actief weeën die soms uren aan een stuk tussen de 2 en de 5 minuten komen. Wij zijn al 2x naar het ziekenhuis gegaan omdat we dachten dat het zover was maar werden telkens naar huis gestuurd na een aantal uren. Zitten helaas nog maar op 3cm en aangezien we nog niet op 40w zitten, willen ze niet inleiden. De weeën blijven wegpuffen is extreem vermoeiend en het enige wat ik kan doen is proberen te rusten, warmte gebruiken (kruik of bad) en dafelgan nemen. Ik hoop dat het hier ook eindelijk eens in gang gaat schieten want dit is niet houdbaar tot 40w.

één maand geleden

Hier ook eerste zoontje met 35 weken geboren. Maar het moest wel. Ze gaan dit zomaar spijtig genoeg niet doen.

één maand geleden

Reactie op Rskn

Oh zo herkenbaar! Ik ben nu 38w +1 en heb sinds 4 dagen actief weeën die so ...
Ik ben nu 1u thuis van het ziekenhuis en ben nu 38+3 weken zwanger en heb nu ook 2cm ontsluiting ook door veel harde buiken en het voelt niet goed. Nu weer thuis en de harde buiken blijven pijnlijk zijn en heb het gevoel dat ik meer en meer ontsluiting aan het krijgen ben. Maar hier zeiden ze als het pijnlijk blijft en ze blijven komen kom je maar weer terug. En mn vriend wil ook terug voor veiligheid als ik niks geslapen heb…