11 Reacties

9 maanden geleden

Deze is van vandaag - Kan er nog iets mislopen?

9 maanden geleden

Positief is positief hoor. Proficiat 馃檶馃徎 de hcg waarden van een ander zijn ook irrelevant en zeggen helemaal niets ten opzichten van die van jou. De ene 80 de andere 1000. Ik vermoed wel aan de dikte van de lijn van je test dat je bij je eerste echo een week achteruit gezet zal worden. Maar hoeft daarom ook niet. Ik had deze fijne lijntjes op 3 weken. Vanaf 4 waren ze knal positief.

9 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Deze is van vandaag - Kan er nog iets mislopen?
Prachtig prachtig ! Proficiat met je zwangerschap. Je hebt altijd 1/6 kansen dat er nog iets mis kan lopen. Maar moet altijd uitgaan van het beste. Het is tijd om je arts of gynaecoloog te raadplegen. Welkom in de groep!

9 maanden geleden

Ik ben niet blijven testen hoor, bloedname 2 x met goede stijging, het was niet nodig zei de fertiliteit arts. Ik zou alleen opnieuw bloedonderzoek laten doen indien er iets aan de hand is

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik ben niet blijven testen hoor, bloedname 2 x met goede stijging, het was ...
Gisteren heb ik mijn 2e bloedtest gehad maar de resultaten moet ik afwachten馃榿

9 maanden geleden

Hcg op 16/02 was 96,5 en vrijdag 23/02 stond het op 2065 馃崁

8 maanden geleden

wat denken jullie goede evolutie op 2 dagen? ik moet zo dadelijk bellen voor bloedafname 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Vanessa_

wat denken jullie goede evolutie op 2 dagen? ik moet zo dadelijk bellen voo ...
Ik denk wel dat dat een mooie evolutie is馃槏 Dit was de mijne

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ik denk wel dat dat een mooie evolutie is馃槏 Dit was de mijne
oh wauw! ook een mooie evolutie! 馃グ kan jij er wat van genieten? ik zit met een continue angst dat er iets zou misgaan, terwijl ik daar eigenlijk geen reden toe heb eh want de testen zijn goed maar toch lukt het niet om het los te laten..

8 maanden geleden

Reactie op Vanessa_

oh wauw! ook een mooie evolutie! 馃グ kan jij er wat van genieten? ik zit me ...
Ik probeer het los te laten en afleiding te zoeken馃ス K probeer te genieten van de eerste zwangerschap. Het is en blijft bijzonder he馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ik probeer het los te laten en afleiding te zoeken馃ス K probeer te genieten ...
absoluut ik denk dat het vanaf nu beter zal gaan nu ik mijn bloedafname heb 馃檲馃崁