41 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kaat88
Gisteren op 36w+4 echo gehad. Kindje werd geschat op 2,9 kg (percentiel 46) ...
Hey Kaat, maak je niet zorgen je kan niet veel aandoen blijf nog volhouden en goed eten. Monitor kan fout geven over de weken en ook uitgerekende datum maar het is kleine kans dat het fout in het gewicht opkomt. Mijn dochter was geschat rond 3kg300 en geboren 3kg370. Geniet van de laatste weken komt echt goed 💕
één maand geleden
Reactie op Kaat88
Gisteren op 36w+4 echo gehad. Kindje werd geschat op 2,9 kg (percentiel 46) ...
Ja kan wel een meetfoutje zijn denk ik, nu gaf de meting aan dat ons zoontje 2,3kg zou wegen maar gynaecologe zei dat ze kon zien dat het eerder 2,7kg was op dit moment. Hier was het omgekeerd, op drie weken was hij eerst maar 100 gram bijgekomen. Nu nog eens vier weken later opeens weer bijna een kilo.
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Als ze te groot zullen worden leiden ze vaak wel vroeger in.
I know, maar wil niet ingeleid worden. Kans dat de baby echt nog in de categorie 'te groot' beland is volgens mij wel klein aangezien onze baby zelfs met dat gewicht kleiner dan gemiddeld is blijkbaar. Ik denk echter eerder een foute meting. Gynaecoloog zegt zelf dat er 10% fout op meting zit. Dus kan even goed 300 gr minder zijn of dus 2,6 kg. Dat zou logischer zijn in de lijn met de vorige metingen. We hebben in het verleden ook al 1 keer gehad dat er iets kleiner dan gemiddeld geschat werd. De keer daarna zaten we weer maar op percentiel 36 🤷♀️. Verschoot alleen keihard toen de gynaecoloog het gewicht zei omdat dat dus veel meer was dan verwacht. Och ja, we zullen wel zien wat de volgende schatting binnen 2 weken zegt...
één maand geleden
Reactie op Eef170691
Gemeten met 37 weken en zat op P96 😅 bijna 4 kg en zal dus worden ingeleid ...
Heel veel succes!
Om hoe laat moet je morgen binnen?
één maand geleden
Reactie op Eef170691
Half 7 🥳
Spannend! Probeer nog een laatste nacht goed te slapen. 😅
Komt helemaal goed. Laat je weten hoe het gegaan is? Of hoe het gaat als je daar tijd/zin in hebt. ☺️
één maand geleden
Reactie op Jolienve
Proficiat!! Maar dus helemaal geen 4kg toch 🤷♀️
Gelukkig maar he.
Bij mij werd ze gemeten op 4kg300 en 4 dagen later geboren na inleiding met 4kg340. Zat er dus knal op.
Ze had nie veel meer moeten wegen of ze was er misschien niet natuurlijk uit geraakt.