Hey Dames,
Wie heeft haar 30 weken echo al gehad of gaat dit nog krijgen?
Hoeveel weegt en meet je kindje?
vond het leuk om te lezen van andere mommy's to be.
Mijn 30 weken echo is aanstaande donderdag
(08/08)
Spannend鈽猴笍
Vorige keer was ik geweest met 25 weken en zat op p95 馃檲
Vorige week gehad(30,5 weken) 馃槄 1645 gram, hij is wel niet gemeten gynaecoloog zei dat ze dat zo niet echt doen 馃し馃槄馃槄 ben eigelijk ookwel benieuwd naar de gewichten馃榿
Ik ben ook geweest en ze woog 1,500 precies馃槀 ze heeft niks gezegd over de lengte enkel het gewicht. Alleen ligt ze stuit waardoor ik hoop dat ze nog gaat draaien
Ik ook, op 29w1d. Ze woog 1400 gram, zit daarmee op p49. Lengte werd niet gemeten (is te moeilijk omdat ze niet meer in 1 keer op het scherm past blijkbaar), maar hoofd- en buikomtrek was ook allemaal gemiddeld. Ze lag op dat moment ook al met haar hoofdje naar beneden, maar ze kan nog terug draaien natuurlijk 馃檭
Ik had vorige week donderdag de 30 weken echo, kindje was net een 1,5 kg net op het 50 ste percentiel ( gemiddelde gewicht dus) lengte zelf meten ze niet wel het onderbeen omdat dat een goede indicatie is van groei en lengte. Ook daar zal ze gemiddeld zijn .
Ik heb die pas 26/8 op 31w+4. Vorige week op 27w+4 wel nog een kortr echo gehad. Ons kindje werd toen geschat op 1070 gram en zat daarmee op percentiel 34.
Ik heb vandaag mijn 30 weken echo gehad, ons kleintje zit iets voor op de groei maar dat gaan ze opvolgen of het later een probleem vormt voor de bevalling of niet.
Voor de rest was wel alles ok茅 , hij weegt zo鈥檔 1,66kg momenteel 馃檲
Echo op 29w4d woog 1,860 kg en zit op p97,7 馃槄 ze sprak om wss wat vroeger in te leiden als het zo doorgaat, maar zou goed zijn want ik heb zwnagerschapscholestase en is vanaf 37w gevaarlijk voor de baby dus
Echo op 29w4d woog 1,860 kg en zit op p97,7 馃槄 ze sprak om wss wat vroeger ...
Mag ik vragen hoe je er bent achtergekomen. Want ik geloof dat ik dat ook heb ik ben nu 31 weken zwanger en sinds een week jeuk aan mijn voeten + handen en vooral s'avonds
Mag ik vragen hoe je er bent achtergekomen. Want ik geloof dat ik dat ook h ...
Ja dat is het eerste symptoom, en daarna krijg je vaak overal jeuk tot op het level dat het bijna nie te houden is, zeker je bloed laten trekken ze moeten de waarde van je galzouten te weten komen. Is belangerijk want laatste maand kan het echt gevaarlijk zijn voor de baby! Als je vragen hebt stuur maar, want is niet zo bekend