50 Reacties

3 maanden geleden

Vorige week gehad(30,5 weken) 馃槄 1645 gram, hij is wel niet gemeten gynaecoloog zei dat ze dat zo niet echt doen 馃し馃槄馃槄 ben eigelijk ookwel benieuwd naar de gewichten馃榿

3 maanden geleden

Oh wat goed! Maar ook wel een flinke baby toch 鈽猴笍

3 maanden geleden

Ik ben ook geweest en ze woog 1,500 precies馃槀 ze heeft niks gezegd over de lengte enkel het gewicht. Alleen ligt ze stuit waardoor ik hoop dat ze nog gaat draaien

3 maanden geleden

Ik ook, op 29w1d. Ze woog 1400 gram, zit daarmee op p49. Lengte werd niet gemeten (is te moeilijk omdat ze niet meer in 1 keer op het scherm past blijkbaar), maar hoofd- en buikomtrek was ook allemaal gemiddeld. Ze lag op dat moment ook al met haar hoofdje naar beneden, maar ze kan nog terug draaien natuurlijk 馃檭

3 maanden geleden

Ik heb een echo gehad op 28 weken en zit op p98 馃槵 De baby weegt 1,5 kg.

3 maanden geleden

Ik had vorige week donderdag de 30 weken echo, kindje was net een 1,5 kg net op het 50 ste percentiel ( gemiddelde gewicht dus) lengte zelf meten ze niet wel het onderbeen omdat dat een goede indicatie is van groei en lengte. Ook daar zal ze gemiddeld zijn .

3 maanden geleden

Ik heb die pas 26/8 op 31w+4. Vorige week op 27w+4 wel nog een kortr echo gehad. Ons kindje werd toen geschat op 1070 gram en zat daarmee op percentiel 34.

3 maanden geleden

1/8 echo gehad op 30w+6 en hij woog 2.036kg 馃お Hij loopt al de hele zwangerschap voor op alles.. gynae zei dat ik op p90 of p95 zat 馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op gaelle98

1/8 echo gehad op 30w+6 en hij woog 2.036kg 馃お Hij loopt al de hele zwanger ...
Wauw wat een flinke baby鈽猴笍

3 maanden geleden

Mijn laatste echo was op 29/07 - 27w6d - Baby woog 1340g en had een meting van 38 cm馃檲

3 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn 30 weken echo gehad, ons kleintje zit iets voor op de groei maar dat gaan ze opvolgen of het later een probleem vormt voor de bevalling of niet. Voor de rest was wel alles ok茅 , hij weegt zo鈥檔 1,66kg momenteel 馃檲

3 maanden geleden

Ik ben 30+3 en vandaag echo gehad, baby weegt nu 1,775 kg, p84

3 maanden geleden

29 weken en 1700 kg percentiel 97. Heb wel zwangerschapsdiabetes

3 maanden geleden

Vandaag 30 weken echo gehad alles inorde en hij weegt 1565

3 maanden geleden

Reactie op Fereshta

Vandaag 30 weken echo gehad alles inorde en hij weegt 1565
Is ene beetje zoals bij mij, zat hij ook op 50 p(net de middelste lijn)

3 maanden geleden

Echo op 29w4d woog 1,860 kg en zit op p97,7 馃槄 ze sprak om wss wat vroeger in te leiden als het zo doorgaat, maar zou goed zijn want ik heb zwnagerschapscholestase en is vanaf 37w gevaarlijk voor de baby dus

3 maanden geleden

3 tal weken geleden gehad. Baby鈥檛je woog 1kg425 en was een kleine 40cm

3 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Echo op 29w4d woog 1,860 kg en zit op p97,7 馃槄 ze sprak om wss wat vroeger ...
Mag ik vragen hoe je er bent achtergekomen. Want ik geloof dat ik dat ook heb ik ben nu 31 weken zwanger en sinds een week jeuk aan mijn voeten + handen en vooral s'avonds

3 maanden geleden

30w ,1kg500

3 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Mag ik vragen hoe je er bent achtergekomen. Want ik geloof dat ik dat ook h ...
Ja dat is het eerste symptoom, en daarna krijg je vaak overal jeuk tot op het level dat het bijna nie te houden is, zeker je bloed laten trekken ze moeten de waarde van je galzouten te weten komen. Is belangerijk want laatste maand kan het echt gevaarlijk zijn voor de baby! Als je vragen hebt stuur maar, want is niet zo bekend