4 Reacties

3 maanden geleden

Hier is alles klaar voor de kleine meid, alleen de koffer moet nog ingepakt worden en wat kleine zaken die nog op de geboorte lijst staat die ik nog moet gaan halen op voorhand. De rest kan wachten tot erna. Ik doe alles ook alleen als BAM en ben dus vrij snel in actie geschoten samen met de “omi”. Ik tel echt wel al wat af, ik probeer ook niet teveel doemscenario’s of bevallingsverhalen te lezen, ik ben nogal een piekeraar.

3 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hier is alles klaar voor de kleine meid, alleen de koffer moet nog ingepakt ...
Hier loop ik nog een beetje achter, de laatste spullen tweedehands aan het kopen. Waar heb jij de geboortelijst gelegd? Wat is er handig om zeker op te zetten? Ik ben zelf ook nu 30 weken zwanger als BAM nu van eerste meisje ...het is nog wat een zoektocht

3 maanden geleden

Reactie op Eline1504

Hier loop ik nog een beetje achter, de laatste spullen tweedehands aan het ...
Hoi, ja ik heb mijn lijst via dreambaby genomen. Vandaag daar nog wat spullen gaan kopen van op mijn lijst( dan krijg je die kortingen ook). Ik heb vnl grote dingen 2 de hands gedaan( bed, box,… ) en de kleine spullen nu via de lijst( babyfoon, stoomkoker, speelgoedjes, kleine spullen nog) het belangrijkste heb ik nu om mee te starten, niet dringende spullen staan nog op de lijst. Maar alles wat je in jet begin nodig heb heb ik al. Ik moest nog een badje vandaag want het 2 de hands badje zag er echt niet proper uit en was niet proper te krijgen. Het is hier een 1 ste kindje en mogelijks ook het enige kindje ( BAM) dus wou niet alles nieuw kopen. Commode is enige meubelstuk dat nieuw is hier( ikea). Tweedehands van zussen al deel kleding gekregen, een deel unisex in de wintersolden gekocht( toen in net wist zwanger te zijn) . Gezien het een herfst kindje is wou ik wel wat winter stukken hebben. Veel wat je nu koopt in de solden is nog zomer solden. Maar het meeste qua kleding heb in al wel liggen tot maat 68 . Mijn mama naait ook als hobby dus die maakt graag ook wel wat spulletjes( broekes, slabbetjes, dekentjes,…)

3 maanden geleden

Hier moeten we nog beginnen aan de babykamer en heb eigenlijk nog niet echt iets gekocht behalve kleertjes. (Veel in solden en tweedehands). Heb nog wel veel gerief van mijn vorige zwangerschap. Bedje en park worden bijvoorbeeld al gerecupereerd.