6 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb het ook. Kan ook een gesprongen ader zijn volgens Google. Het is sowieso beangstigend.

9 maanden geleden

Ik vond dit nog online: Normaal gesproken zorgt een zwangerschap ervoor dat er geen eisprong meer plaatsvindt. Bij een superfetatie blijft een vrouw wél ovuleren. Hierdoor kan ze tijdens een nieuwe cyclus toch nog bevrucht raken met een eitje. Het tweede eitje wordt dan in een tweede cyclus bevrucht. Stel je voooorrrr 🫠

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ik vond dit nog online: Normaal gesproken zorgt een zwangerschap ervoor da ...
Hopelijk niet, want wij hebben na 2,5 jaar infertiliteit door chemo/kanker gekozen voor een eiceldonatie. De kanker die ik kreeg is erfelijk, daarom kozen wij er 2,5 jaar geleden bewust voor om via IVF PGT te proberen, zodat de embryo's die drager zijn van het gen eruit gehaald konden worden. Helaas geen geluk gehad (chemo maakte bijna alles kapot en de enige terugplaatsing die ik had van een gezond embryotje, mislukte) waardoor we nu kozen voor een eiceldonatie in Spanje. Zwanger worden van een eigen eicel houdt dus ook in dat het gen doorgegeven wordt en dit wilden we kost wat kost vermijden... toch bedankt om mee te denken! Het blijven weeral bange dagen 🍀🙏🏽🤞🏽

9 maanden geleden

Kan een hematoom zijn, een gesprongen ader,.. heel veel vrouwen hebben last van bloedverlies tijdens de zwangerschap en ik lees van sommigen dat ze tot week 12 toch wel erg veel bloed verloren zijn en alles oké was.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Kan een hematoom zijn, een gesprongen ader,.. heel veel vrouwen hebben last ...
🤞🏽🤞🏽🤞🏽

9 maanden geleden

heb dit idd nu ook zou nu +- 5w 6d zijn en heb ook al van vrijdag licht bloedverlies dus ga straks eens bellen naar de gynaecoloog