Nog mensen hier die moesten teruggaan voor hun 20 weken echo omdat niet alles lukte tijdens de consultatie? Onze baby is een nogal beweeglijke, tijdens de echo vandaag werd alles behalve profiel en hart uiteindelijk zichtbaar. Na wandelen door de gang was de houding ook goed voor het hart, maar nog steeds niet voor het profiel. We moeten hiervoor dus volgende week teruggaan.
Zijn er mensen die dat ook hebben voorgehad? Hoe groot is de kans dat het de volgende keer ook weer niet lukt?
Wij moeten vandaag ook terug omdat hij veel te veel bewoog 🙈 Ze zei wel dat alles in orde is maar ze wou gewoon zijn gezichtje fatsoenlijk zien op echo
Ik moest ook eerst even op de gang gaan wandelen maar dat deed de baby niets dus moest ik op een zondag terug gaan. Ze moest enkel nog zijn handje en gezichtje bekijken. Lag de eerste keer hele tijd met zijn handjes voor zijn gezicht. Moeilijk maar alles is gelukt de 2e keer
Mijn baby lag ook met het gezichtje naar de ruggengraat toe maar de gyn zei ...
Maandag terug echo gehad en konden alles goed zien 👍🏻 enkel ligt hij in stuit 🙄 Zullen zien hoe dit zich vordert , ze bewegen nog zo veel en kan op het laatste moment nog draaien 😁
Hier lukte het ook niet.. maar moest niet terug gaan daarvoor. Mijn gynaecoloog gaf mee dat ze het wel bij de volgende echo zou doen (1 maand later) wat ik dan ook weer wat vreemd vond. 😅
Hier kon ze het ruggetje en nieren niet goed zien. Ik moest heel hard hoesten en springen maar kleine meid bleef koppig liggen. Moest toen een week later een extra echo en toen lag ze gelukkig iets beter.