10 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb mijn 20 weken echo over 2 weken en ben mij nu ook zorgen over aan het maken. Hopelijk zijn er andere die je hierbij kunnen helpen.

6 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Ik heb mijn 20 weken echo over 2 weken en ben mij nu ook zorgen over aan he ...
Ik hoop et ook komt wel goed ze vertelde me dat het kan toegroeien bij de geboorte ma dat ze dat zullen na kijken als ze geboren is

6 maanden geleden

Ik ben zelf een baby'tje geweest die te vroeg geboren is met een gaatje en die is ook vanzelf toegegroeid. Ik ben ondertussen 32jaar. Versta wel dat het nieuws niet leuk is.

6 maanden geleden

Ik heb een collegaatje. Waarvan het kindje ook geboren is met een gaatje in het hart..maar dit is ook vanzelf toegegroeid. En het kindje doet het ook heel goed. Snap je bezorgdheid ook wel🍀

6 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ik heb een collegaatje. Waarvan het kindje ook geboren is met een gaatje in ...
Oh amai super te horen hopen dat het bij mij ook allemaal wel goed komt ja sloeg in als een bom en zeker als er nog een pediater van de kinder afdeling haar 2 de opinion deed

6 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik ben zelf een baby'tje geweest die te vroeg geboren is met een gaatje en ...
Oh amai ja was alles ging goed bij de echo tot het hartje en toen ze et me vertelde

6 maanden geleden

Komt vrij vaak voor begreep ik en heel vaak groeit jet toch toen hoor

6 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Komt vrij vaak voor begreep ik en heel vaak groeit jet toch toen hoor
Ja wist ik niet is men eerste kindje dus was voor mij als een bom die binnen sloeg

6 maanden geleden

Reactie op falous

Oh amai super te horen hopen dat het bij mij ook allemaal wel goed komt ja ...
Oh dat snap ik ocharme. Ik zou zelf ook wel ff in paniek zijn. En ge zijt ook pas 100% gerustgesteld als je je baby'tje vast hebt en ziet dat alles oke is. Ik duim mee voor je dat alles goedkomt🍀❤️

6 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Oh dat snap ik ocharme. Ik zou zelf ook wel ff in paniek zijn. En ge zijt o ...
Ja ik was echt in paniek van huh wat gebeurd hier allemaal ik heb me sterk gehouden tot na het echo moment maar eenmaal thuis moesten de traantjes er toch even uit. Ja voila da is nog wel even geduld hebben tegen ze er is. En dank je ❤️