13 Reacties

9 maanden geleden

Het hangt echt van vrouw tot vrouw af hoe die eerste echo zal zijn liefje

9 maanden geleden

Eerste zwangerschap gehad in 2021 zonder enig probleem, tweede zwangerschap deze zomer was een lege vruchtzak en miskraam op 12 weken, nu derde zwangerschap en volgende week woensdag eerste echo op 7w2d. De meerderheid van de zwangerschappen verlopen uiteindelijk wel goed, dus gewoon even rustig proberen afwachten.. Stress is nergens voor nodig en uiteindelijk alleen maar nadelig voor zowel jezelf als het vruchtje. Spannendddd.

9 maanden geleden

Probeer want minder te stressen want dat is ook niet goed , je kan er momenteel weinig aan veranderen. Normaal is die eerste echo ook pas tussen de 8-12 weken hoor. Via fertiliteit is dat vaak vroeger of als je reeds een miskraam kreeg maar ook dan kan er na die echo nog iets veranderen he . Probeer aub wat te genieten, minder te stressen want dit heeft ook invloed op de foetus

9 maanden geleden

Heyyy, weten jullie vanaf wanneer het een normale echo is en niet meer inwendig? Ik heb volg week dinsdag de mijne op 6w4d ben benieuwd hoe ze het zullen doen

9 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Heyyy, weten jullie vanaf wanneer het een normale echo is en niet meer inwe ...
Vanaf 12 weken. Dus die van jou is zeker nog vaginaal.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Vanaf 12 weken. Dus die van jou is zeker nog vaginaal.
Aaah dankje!!

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Eerste zwangerschap gehad in 2021 zonder enig probleem, tweede zwangerschap ...
Hoe is je echo verlopen?馃崁

9 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Hoe is je echo verlopen?馃崁
Goed! We konden het hartje zien kloppen. Ze heeft het nog niet laten horen want dat zou rond deze leeftijd nog niet zo gezond zijn omdat de radiogolven warmte afgeven en er onvoldoende bewijs is of dat wel of niet schadelijk is. Gelukkig heb ik wel redelijk vertrouwen in mijn lichaam dat het deze zwangerschap met succes kan dragen, een lege vruchtzak was mijn grootste angst. 2de afspraak is binnen 5 weken, ook ineens NIPT test dan 馃檶馃徏

9 maanden geleden

Goed! We konden het hartje zien kloppen. Ze heeft het nog niet laten horen ...
Oh super!!馃崁

9 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Heyyy, weten jullie vanaf wanneer het een normale echo is en niet meer inwe ...
Ik heb gisteren een normale echo gehad op 6w6d we hebben het hartje gezien en gehoord, dus het kan normaal

9 maanden geleden

Reactie op Master Naatje

Ik heb gisteren een normale echo gehad op 6w6d we hebben het hartje gezien ...
Op de buik? da lijkt mij eerder ongewoon aangezien het vruchtje nog zo mini is...

9 maanden geleden

Op de buik? da lijkt mij eerder ongewoon aangezien het vruchtje nog zo mini ...
Ja het vruchtje zit achter het schaambot nog. Daar kunnen ze toch niet achter kijken? Google zegt ook dat het onmogelijk is. Dit vind ik bijzonder raar.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ja het vruchtje zit achter het schaambot nog. Daar kunnen ze toch niet acht ...
Ik denk dat ze bedoelt met normaal: met vol vruchtzakje. Aangezien het in het origineel bericht ging over een leeg vruchtzakje. Ik denk dus niet dat ze normale bedoelt als in langst de buik een echo