Ik ben nu 11 weken 3 dagen en had vanmorgen bloedverlies. Meteen naar de spoed gereden en op materniteit heb ik een echo gehad. Een heel beweeglijke baby en een kloppend hartje gehoord voor de eerste keer. Toch ben ik er niet gerust op. Ze konden niet zeggen vanwaar de bloeding komt. Woensdag hebben we onze afspraak bij onze gynaecoloog, die hadden we al staan voor de 12 weken echo. Ik ben bang dat het toch nog fout gaat. 😞 de gynaecoloog in het ziekenhuis was niet zo heel spraakzaam. Hij heeft een echo gedaan en zei dan dit is de baby, de baby beweegt veel. We gingen er dus vanuit dat dat een goed teken was. Ik was mss iets geruster geweest als hij effectief had gezegd de baby beweegt veel DUS alles is in orde. We hebben wel het hartje gehoord, we wisten niet dat hij dit ging laten horen maar soms viel het geluid precies eventjes weg en ook daar geen uitleg. Niets gezegd van het hartje klinkt goed ofzo. Dus ook daar gingen we er vanuit dat alles in orde was, dat ze ons anders niet naar huis hadden laten gaan. Het gaan in ieder geval nog heel lange dagen worden tot woensdag.
Bloedverlies op 11 weken is echt heel voorkomend. Ik heb die week de hele week gebloed. Mijn beste vriendin elke keer bij toiletbezoek en afvegen bloed. Wij zijn nu 17 en 18 weken ver met een gezonde baby.
Idd!! We zijn ook aan het wachten op de nipt. Had al gelezen dat je enkel mail krijgt als het resultaat goed is dus nu ben ik bang omdat ik nog geen mail heb 🫠
Idd!! We zijn ook aan het wachten op de nipt. Had al gelezen dat je enkel m ...
Ik denk altijd hoor, de mijne was mislukt en ben gisteren opnieuw geweest voor een bloedafname. Nog eens zo lang wachten. Ga bijna 16w zijn tegen dat ik het weet. Hopelijk komt het snel binnen.