Ik ben nu 11 weken 3 dagen en had vanmorgen bloedverlies. Meteen naar de spoed gereden en op materniteit heb ik een echo gehad. Een heel beweeglijke baby en een kloppend hartje gehoord voor de eerste keer. Toch ben ik er niet gerust op. Ze konden niet zeggen vanwaar de bloeding komt. Woensdag hebben we onze afspraak bij onze gynaecoloog, die hadden we al staan voor de 12 weken echo. Ik ben bang dat het toch nog fout gaat. 😞 de gynaecoloog in het ziekenhuis was niet zo heel spraakzaam. Hij heeft een echo gedaan en zei dan dit is de baby, de baby beweegt veel. We gingen er dus vanuit dat dat een goed teken was. Ik was mss iets geruster geweest als hij effectief had gezegd de baby beweegt veel DUS alles is in orde. We hebben wel het hartje gehoord, we wisten niet dat hij dit ging laten horen maar soms viel het geluid precies eventjes weg en ook daar geen uitleg. Niets gezegd van het hartje klinkt goed ofzo. Dus ook daar gingen we er vanuit dat alles in orde was, dat ze ons anders niet naar huis hadden laten gaan. Het gaan in ieder geval nog heel lange dagen worden tot woensdag.
Ahh ik snap je gevoel zo erg! Ik ben nu 12 weken zwanger en heb al meerdere keren heftig bloedverlies gehad, inclusief grote stolsels. De baby groeit goed, maar ik blijf onrustig🥺
Ik kan niet meepraten over het bloedverlies maar bij mijn 12 weken echo was mijn kindje ook heel veel aan het bewegen waardoor de hartslag vaag klonk mijn gynaecoloog heeft me gerustgesteld en gezegd dat het komt omdat je kindje beweegt ze heeft gewacht tot ze wat stil lag en toen een perfecte hartslag gehoord het moet lastig zijn om zo weinig info te krijgen maar ik zou zo veel mogelijk proberen ontspannen tot woensdag en hopelijk is het bloedverlies onschuldig en kan je terug gaan genieten van je zwangerschap 🍀
Bloedverlies op 11 weken is echt niet abnormaal. 11 weken is echt een kak week. Heb ook redelijk wat bloedverlies gehad maar alles is nog steeds goed. Hier intussen 14.3 weken.
Bloedverlies op 11 weken is echt niet abnormaal. 11 weken is echt een kak w ...
We zijn vandaag al de 3de keer naar het zkh geweest, vrijdag bloeding, gisteren en vandaag. Het duurt elke keer niet lang en het is niet superveel maar het maakt me heel bang. Ik ben nu vooruitgezet naar 12 + 3 dus ik dacht altijd eens de 12 weken voorbij kan je wat geruster zijn maar dat is hier toch niet het geval. Hebben ze bij jou kunnen zeggen wat de reden was van het bloedverlies?
Gisteren had ik ook bruinverlies. Momenteel 11w5d zwanger. ‘s morgens niet veel maar ‘s avonds was het wel veel. Ik heb toen gebeld naar de gynaecoloog maar omdat ik vandaag al een afspraak had staan zei ze dat ik best gewoon vandaag kwam. Ze heeft wel mijn afspraak van 14h naar 09h verplaatst wat ik wel super vriendelijk vond. Van alles op het internet zitten lezen. Die onderzekerheid was voor gek van te worden. Daarjuist een goede echo gehad. Zeer beweeglijk en het hartje zien kloppen! Ze had geen reden voor het bloed. Bruinverlies is wel oud bloed. Ze heeft een inwendige controle gedaan maar zag niets verdacht. Dusja, geen reden. Goed gegroeid ook tegen over de echo van 2 weken geleden. Ik ben al een paar keer op controle geweest omdat ik zo ongerust ben na de vroeggeboorte in oktober op 17w6d. Ik dacht nu ook dat het voorbij was. Ik was zo opgelucht toen ik het hartje zag kloppen daarjuist.
Ja heb dit ook ben morgen 13 weken maar heb hematomen en blijf ook bloeding ...
Heb je vaak bloedingen? Hier kunnen ze niks zien wat het bloedverlies kan verklaren. Nu al 5x op een week tijd, het stopt elke keer en de dag erna een nieuwe bloeding.
Hey,
Ik ben vandaag 14w+1 en had ook bloedverlies deze ochtend. Voor de 3de keer al.
Gesprongen bloedvat. Is toch telkens paniek en verschieten.
Zeer actieve baby gezien met een mooie hartslag.
Hey,
Ik ben vandaag 14w+1 en had ook bloedverlies deze ochtend. Voor de 3 ...
Ik had nu 5 dagen niks dus ik begon een beetje geruster te worden. Nu plots krampen en bruinverlies. Materniteit gebeld maar is niet erg zeiden ze, toch ben ik weer heel ongerust 😞