27 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook bloedverlies vandaag 11 weken en 3 dagen

7 maanden geleden

Reactie op AssiaEMB

Hier ook bloedverlies vandaag 11 weken en 3 dagen
En ben je op controle geweest? Alles in orde?

7 maanden geleden

Reactie op kimster90

En ben je op controle geweest? Alles in orde?
Hier de miskraam is begonnen

7 maanden geleden

Ahh ik snap je gevoel zo erg! Ik ben nu 12 weken zwanger en heb al meerdere keren heftig bloedverlies gehad, inclusief grote stolsels. De baby groeit goed, maar ik blijf onrustig🥺

7 maanden geleden

Reactie op AssiaEMB

Hier de miskraam is begonnen
Oh wat erg! Veel sterkte!

7 maanden geleden

Ik kan niet meepraten over het bloedverlies maar bij mijn 12 weken echo was mijn kindje ook heel veel aan het bewegen waardoor de hartslag vaag klonk mijn gynaecoloog heeft me gerustgesteld en gezegd dat het komt omdat je kindje beweegt ze heeft gewacht tot ze wat stil lag en toen een perfecte hartslag gehoord het moet lastig zijn om zo weinig info te krijgen maar ik zou zo veel mogelijk proberen ontspannen tot woensdag en hopelijk is het bloedverlies onschuldig en kan je terug gaan genieten van je zwangerschap 🍀

7 maanden geleden

Reactie op Pin-Ya

Ahh ik snap je gevoel zo erg! Ik ben nu 12 weken zwanger en heb al meerdere ...
We zitten weer op spoed met een nieuwe bloeding 😞

7 maanden geleden

Reactie op Pin-Ya

Wij zitten opnieuw op spoed 😞

7 maanden geleden

Bloedverlies op 11 weken is echt niet abnormaal. 11 weken is echt een kak week. Heb ook redelijk wat bloedverlies gehad maar alles is nog steeds goed. Hier intussen 14.3 weken.

7 maanden geleden

Reactie op HS8894

Bloedverlies op 11 weken is echt niet abnormaal. 11 weken is echt een kak w ...
We zijn vandaag al de 3de keer naar het zkh geweest, vrijdag bloeding, gisteren en vandaag. Het duurt elke keer niet lang en het is niet superveel maar het maakt me heel bang. Ik ben nu vooruitgezet naar 12 + 3 dus ik dacht altijd eens de 12 weken voorbij kan je wat geruster zijn maar dat is hier toch niet het geval. Hebben ze bij jou kunnen zeggen wat de reden was van het bloedverlies?

7 maanden geleden

Gisteren had ik ook bruinverlies. Momenteel 11w5d zwanger. ‘s morgens niet veel maar ‘s avonds was het wel veel. Ik heb toen gebeld naar de gynaecoloog maar omdat ik vandaag al een afspraak had staan zei ze dat ik best gewoon vandaag kwam. Ze heeft wel mijn afspraak van 14h naar 09h verplaatst wat ik wel super vriendelijk vond. Van alles op het internet zitten lezen. Die onderzekerheid was voor gek van te worden. Daarjuist een goede echo gehad. Zeer beweeglijk en het hartje zien kloppen! Ze had geen reden voor het bloed. Bruinverlies is wel oud bloed. Ze heeft een inwendige controle gedaan maar zag niets verdacht. Dusja, geen reden. Goed gegroeid ook tegen over de echo van 2 weken geleden. Ik ben al een paar keer op controle geweest omdat ik zo ongerust ben na de vroeggeboorte in oktober op 17w6d. Ik dacht nu ook dat het voorbij was. Ik was zo opgelucht toen ik het hartje zag kloppen daarjuist.

7 maanden geleden

Reactie op Pin-Ya

Ja heb dit ook ben morgen 13 weken maar heb hematomen en blijf ook bloedingen krijgen heel frustrerend

7 maanden geleden

Reactie op Pin-Ya

Hoe gaat het verder met jou? Nog vaak bloedingen? Hier gisteren de 5de keer bloeding op een week tijd. Ik ben zo ongerust maar de baby doet het goed.

7 maanden geleden

Reactie op karinaga

Ja heb dit ook ben morgen 13 weken maar heb hematomen en blijf ook bloeding ...
Heb je vaak bloedingen? Hier kunnen ze niks zien wat het bloedverlies kan verklaren. Nu al 5x op een week tijd, het stopt elke keer en de dag erna een nieuwe bloeding.

7 maanden geleden

Hey, Ik ben vandaag 14w+1 en had ook bloedverlies deze ochtend. Voor de 3de keer al. Gesprongen bloedvat. Is toch telkens paniek en verschieten. Zeer actieve baby gezien met een mooie hartslag.

7 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Hey, Ik ben vandaag 14w+1 en had ook bloedverlies deze ochtend. Voor de 3 ...
Ik had nu 5 dagen niks dus ik begon een beetje geruster te worden. Nu plots krampen en bruinverlies. Materniteit gebeld maar is niet erg zeiden ze, toch ben ik weer heel ongerust 😞

7 maanden geleden

Reactie op kimster90

Ik had nu 5 dagen niks dus ik begon een beetje geruster te worden. Nu plots ...
Mag je niet gaan naar het ziekenhuis? Ik heb al telkens mogen gaan naar het ziekenhuis.

7 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Mag je niet gaan naar het ziekenhuis? Ik heb al telkens mogen gaan naar het ...
Vorige keren wel maar nu zeiden ze gwn dat bruin niet erg is dus ik kon niet langskomen.

7 maanden geleden

Reactie op kimster90

Vorige keren wel maar nu zeiden ze gwn dat bruin niet erg is dus ik kon nie ...
Wanneer mag je terug naar je gynaecoloog?

7 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Wanneer mag je terug naar je gynaecoloog?
3 mei pas 😞