51 Reacties
2 maanden geleden
Hebben ze gecontroleerd of de eiwitten in urine ook afkomstig kan zijn van vruchtwater? Ik ben vorig weekend op controle geweest omdat in veel vocht verloor. Ze hebben dan met een wisser een test gedaan en dan wisten ze of dit vruchtwater was adhv de eiwitten. Zelf neem ik al van begin zwangerschap bloedverdunners om zwangerschapsvergiftiging tegen te gaan. En omdat ik een sua zwangerschap heb.
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Hebben ze gecontroleerd of de eiwitten in urine ook afkomstig kan zijn van ...
Niet dat ik weet. Ze zeiden enkel dat ze een staaltje gingen opsturen voor onderzoek en dat het 3 dagen zou duren voor de uitslag binnen is.
Neem zelf ook al van mijn 16 weken Asaflow om dit tegen te gaan gezien het een tweelingzwangerschap is.
Wist niet dat dit ook een oorzaak kon zijn. Verlies wel niet echt veel vocht.
Dank je wel voor je antwoordje!
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Hebben ze gecontroleerd of de eiwitten in urine ook afkomstig kan zijn van ...
En heb je dan vruchtwater verlies?
2 maanden geleden
Om te zien of het vruchtwater is nemen ze idd visser, hebben ze vroeger bij mij ook gedaan, een test dat 3 dagen duurt lijkt mij meer op blaasontsteking
2 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Komt het niet door blaasontsteking?
Dat gaan ze nu onderzoeken of het een blaasontsteking is of het begin van zwangerschapsvergiftiging. Met dat ik begin deze week een te hoge bloeddruk had en ook wat last van gezwollen voeten, is er meer dan één symptoom die daar op wijst. Al zijn die laatste 2 nu wel beter intussen
2 maanden geleden
Reactie op Gode24
Dat gaan ze nu onderzoeken of het een blaasontsteking is of het begin van z ...
Ik had vaak blaasontsteking
Heb ik heel mijn leven heel vaak maar tijdens zwangerschap dubbel zoveel, ik zou zeggen dat het meer daarop lijkt maar zal dokter beter kunnen
Zeggen natuurlijk
2 maanden geleden
Ik had vaak blaasontsteking
Heb ik heel mijn leven heel vaak maar tijdens ...
Ik hoop het zo! Het stelt al wat gerust om dit te lezen! Dank je wel ☺️
Wat zijn jouw symptomen tijdens de zwangerschap van blaasontsteking? Denk dat ik mss bepaalde klachten op de zwangerschap steek die dan mss een blaasontsteking blijken te zijn 🙃
2 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Was geen vruchtwater. Ze zeiden dat vanaf 30 weken het heel waterig kan wor ...
Ja hier ook waterachtige verlies, ik herken het wel van vorige zwangerschappen
2 maanden geleden
Reactie op Gode24
Ik hoop het zo! Het stelt al wat gerust om dit te lezen! Dank je wel ☺️
Wat ...
Kunnen erg verschillen,
Krampen, druk bij plassen, pijn bij plassen, vaak plassen maar weinig elke keer, koorts hebben of gevoel van koorts zoals spierpijn, steken bij blaas, donker urine en waziger dan normaal, druk daar beneden alsof je kindje zich naar beneden duwt maar komt dan door blaasontsteking
Je hebt niet altijd alles samen kan soms maar 1 ding zijn en andere keer meer dingen
Ik heb vaak meerdere klachten maar had paar keer alleen die spierpijn waardoor ik helemaal niet doorhad dat ik blaasontsteking had tot het ver gevorderd was.
2 maanden geleden
Reactie op Gode24
Het blijkt dus toch om zwangerschapsvergiftiging te gaan 😢 opgenomen in Br ...
Oei das niet best, en wat verder? Is het erg gevaarlijk?
2 maanden geleden
Oei das niet best, en wat verder? Is het erg gevaarlijk?
Voor de baby’s nog niet direct, wel eerder voor mezelf. De werking van de placenta zou wel kunnen minderen door de hoge bloeddrukken, wat dan wel nadeel heeft voor hun. Maar anders is het vooral gevaarlijk voor de mama.
Ze gaan nu regelmatig bloedafname doen en monitoren. Ook medicatie om de bloeddruk wat te doen zakken.
Vanaf het voor mij niet meer oké is, is bevallen nog de enige optie tot genezen. Meer kunnen ze daar blijkbaar niet aan doen
2 maanden geleden
Reactie op Gode24
Het blijkt dus toch om zwangerschapsvergiftiging te gaan 😢 opgenomen in Br ...
Oh wat jammer, hopelijk blijven ze nog even zitten. 🙏🏻 Bij mijn eerste zwangerschap hetzelfde gehad, heb het nog 3 weken kunnen rekken en ben dan op 37w bevallen ..
2 maanden geleden
Reactie op Gode24
Voor de baby’s nog niet direct, wel eerder voor mezelf. De werking van de p ...
Amai zeg, hopelijk kunnen je baby’s nog bliiven zitten en word je er niet al te veel ziek van❤️
2 maanden geleden
Door wat komt een vergiftiging?
Wat heb je dan juist?
Zwangerschapsvergiftiging is eig geen “vergiftiging”. Zoals e het kennen als een voedselvergiftiging. Het is eerder dat je lichaam het begint af te laten weten. Bv hoge bloeddruk, verlaagde leverwerking etc… dit ten nadelen van jezelf en daardoor ook voor je ongeboren baby. Enige wat dit verhelpt is bevallen.