10 Reacties
7 maanden geleden
Zelf ook een miskraam gehad in oktober en vandaag 11w3dagen zwanger morgen heb ik de NIPT en volgende week woensdag de 12 weken echo , wij hebben al 2 echo's gehad omwille van onze miskraam en 2 x een kloppend hartje gezien dus de kans om een miskraam is dan zo goed als weg . Nu je kan altijd langs de huisarts om te kijken om je HCG mooi blijft stijgen ;) succes!!! 🍀🍀🍀
7 maanden geleden
Ik heb ook in oktober een miskraam gehad en mag binnen 2 uur op ‘vroege echo’ hoop dat alles goed is . Maar de tijd gaat zo traag en zoveel schrik om opnieuw een miskraam te krijgen …
7 maanden geleden
Reactie op melle10
Ik ook 2 miskramen in april en november 2023 nu 7 weken zwanger en heel vee ...
Ja er zijn er heel veel echter word er in de maatschappij heel weinig over gezegd of mee rekening gehouden, ik ben ondertussen nog voor een tussentijdse echo geweest voor mijn rust terug te hebben en alles was ok
7 maanden geleden
Ik kreeg dit vandaag door van een vriendin. Ik ben ook 10 weken zwanger na 2 miskramen en gebruik nu ustrogan.
7 maanden geleden
Hi @katje98 ik ben momenteel ook terug zwanger na 3 miskramen… in november miskraam gehad door sepsis dus ben ook meermaals door een hel gegaan… mijn angst is/was ook enorm maar ik ga naar een pschycholoog en je kan ook extra echo’s aanvragen.
Net zoals hierboven heb ik een goede gyne die mij ook ustrogan heeft voorgeschreven!
Ik krijg momenteel om de 2 weken een echo om mij gerust te stellen of ergens snel bij te zijn.
Je kan meer vragen dan je denkt bij je gynecoloog… heel veel moed gewenst en probeer je angsten een beetje weg te schuiven en toch te genieten… als het misloopt kan je er ook niets aan veranderen jammer genoeg dan is het vruchtje niet in orde ook al doet het veel pijn…