5 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn ook op vakantie geweest en ik was zeer dankbaar voor mijn handontsmetting die ik overal bij me had.

3 maanden geleden

Zobizo in buitenland nooit kraanwater gaan drinken.. ook als je niet zwanger bent.. wij kopen altijd flessen water.. Verder vooral gewoon lekker genieten !

3 maanden geleden

Ik heb geen rauwe (niet geschilde) groenten gegeten en opgezocht ivm kraantjeswater, zo heb ik het fruit daar zelf altijd nogmaals gewassen voor ik ervan at. Mijn mama zei ook doordat het daar toch nog even staat, het toch altijd best opnieuw te wassen, desnoods idd met flessenwater. Ook kwa nagerechten heb ik erg opgelet voor rauwe eieren (ze hebben daar andere zwangerschapsnormen voor voeding en begrepen de vraag vaak niet :p). Ook is het vlees zelden helemaal doorbakken (lekker, maar nu toch even niet gegeten). Zelf had ik erg veel last van de hitte (veel minder lang kunnen wandelen dan in BE en soms echt flauw voelen) en had ik nood aan zout en water. Zoute nootjes hielpen ☺️ (heb ook wel een bloeddruk aan de lagere kant) Mijn melkproductie is er ook op gang gekomen dus achteraf gezien had ik compressen kunnen meenemen 😅. We hebben speciale zonnecremes gehaald tegen die bruine vlekjes, allemaal ook 50+… maar je kiest natuurlijk helemaal zelf hoe ver je overal in gaat ☺️ veel reisplezier!

3 maanden geleden

Geen kraantjes water, geen ijsblokken, ook eerst kijken naar je vlees want meestal is niet doorbakken, ik heb paar keer mijn eten meoten terugsturen omdat het gewoon nog rood was.

3 maanden geleden

In griekenland is het eten echt wel heel goed hoor! Gwn even vermelden dat je zwanger bent dan wassen ze alles extra goed voor je en indd je steak goed laten doorbakken