51 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op kellyarno
Van 64 naar 69 kg maar ik heb ook 5 maanden hormoonspuiten gebruikt. Waar ...
Ik woog 82 voor zw en plots woog ik op week 10 83kg maar vandaag weer 82
Vandaag ben ik net 11 weken. Hormonen kunnen inderdaad erg hard toeslaan op gewicht
6 maanden geleden
Reactie op kellyarno
Ik ben nu 11 weken en 4 dagen
Ooh schattig!!!! Ik heb zelf nog een buik omdat ik ni echt mager ben maar ik merk wel van hardheid en verandering dat mijn zwangerschap buikje ook groeit, ben benieuwd tegen het einde🤣
6 maanden geleden
Wat is een gedo gps?
Eerste trimester kan het eigenlijk niet veel kwaad, mensen
Zonder gbs vallen ook af in eerste trimester, hier ook 8 mei echo en nipt😍 kan niet wachten
6 maanden geleden
Als operatie in juli was is het ook niet zo gek dat u blijft afvallen eigenlijk
6 maanden geleden
Ik ook! Geopereerd in september '22. Alles gaat prima met de mini, da' s het belangrijkste! ☺️ Ik ben 15 weken nu en er begint stilaan toch wat buikje te komen. Ik ben +- 3kg bijgekomen. Ik had niet verwacht dat ik het toch best lastig vind om terug dat buikje te zien. Het ziet er ook niet echt uit als een zwangere buik vind ik, meer' gewoon dik'. Ik heb toch weer de neiging om het wat te verstoppen. Nog iemand dit?
6 maanden geleden
Reactie op Nele_vl
Ik ook! Geopereerd in september '22. Alles gaat prima met de mini, da' s he ...
Nou ik heb ook angst om aan te komen merk ik, buikje zie ik wel graag groeien😅 alleen wil ik dat gewicht op zijn plaats blijft haha
Zal niet zijn hoor en dat weet ik, momenteel 12 weken en niks aangekomen nog, zal nu wel beginnen stilletjes aan.
Maar dat hoort er allemaal bij, gewoon gezond eten en bewegen, meer kunnen wij niet doen
6 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Nou ik heb ook angst om aan te komen merk ik, buikje zie ik wel graag groei ...
Hey ik ben nu 13+5 weken. Tot nu toe enkel 4kg afgevallen al van begin zwangerschap en dan gelijk gebleven. Maar merk wel dat mijn buik anders wordt en daar heb ik het wel lastig mee. Ik zeg ook nu al tegen men partner “ik hoop dat ik niet weer zo opgezwollen word” dik gezicht, dikke armen etc. Moeilijk eh, maar we zullen zien 🍀🍀
6 maanden geleden
Reactie op Liiesbeth
Hey ik ben nu 13+5 weken. Tot nu toe enkel 4kg afgevallen al van begin zwan ...
Aan de andere kant we weten het hoort er allemaal bij en we doen het voor onze kleine baby❤️❤️
5 maanden geleden
Reactie op Katje98
Hoi,
Ik ben ondertussen 18 weken en 2 dagen sinds een week blijft mijn weeg ...
Ik ben momenteel alleen aan het aankomen😩
Als baby goed groeit is het eigenlijk niet zo erg
3 maanden geleden
Hey dames vandaag telefoon gekregen van gynaecoloog dat mijn ijzer ver onder het minimum staat en ik vanaf week 30 een ijzerinfuus zal moeten krijgen. Ik neem dagelijk al ijzer extra Hoe zit dot bij jullie? Nemen jullie al de vitamines goed op?
3 maanden geleden
Reactie op Shana kaya 1909
Hey dames vandaag telefoon gekregen van gynaecoloog dat mijn ijzer ver onde ...
Hoy, ik heb al ijze infuus gehad maanden geleden wel, dus die staat goed.
Zink en wat andere dingen stonden beetje laag maar ook niet drastisch
Ik neem blijkbaar alles wel goed op want kom ook aan en baby is boven gemiddelde
Dus geen idee eigenlijk hoe alles zit
Ben nu 28 weken bijna
3 maanden geleden
Reactie op Shana kaya 1909
Hey dames vandaag telefoon gekregen van gynaecoloog dat mijn ijzer ver onde ...
Smorgens en savonds barinutrics prenatal. Ik had zo enkele waardes net onder wat het moest zijn. Bv ook vitamines A. Maar hier moet ik niets voor doen zei de gyneacoloog. Eventueel eens kijken of bevragen of er andere vitamine merken zijn die andere hoeveelheden hebben en je dan daardoor misschien meer binnenkrijgt?
3 maanden geleden
Met de baby alles goed. Die groeit goed. Gewoon ik neem blijkbaar moeilijk alles op. Ik heb veel waardes die te laag staan. Ik neem nu barinutrics prenatale 2 keer dan 2 keer ijzer 1 keer b12 en 1 keer magnesium extra. Maar toch sommige waardes nog heel laag. Het zal wel goed komen gynaecoloog was wel kalm en gerust.
2 maanden geleden
Hier kom ik flink aan
Bij begin woog ik 85
Daarna ben ik vermagerd naar 81-82 en nu 94🤣
Ik hoop echt dat het vocht is hahah
2 maanden geleden
Hoii, ik kom zojuist van de groei echo op 31+ weken en ben er toch wat van aangedaan. Ons kindjes is te klein/ te licht volgens de gyneacoloog. Alles werkt goed, placenta en de organen van de baby, doorstromingen ook. Dus ze wijt het aan het feit dat ik een GBP heb :( voel me daar nu precies wel schuldig over dat dit door mijn keuze komt. Ben al 3 jaar geleden geopereerd aan de bypass. Nog mensen die dit te horen krijgen ?