51 Reacties

7 maanden geleden

Hey, ikke😅 ondertussen 8 weken zwanger En alleen heel erg moe meer niet tot nu toe

7 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

Hey, ikke😅 ondertussen 8 weken zwanger En alleen heel erg moe meer niet to ...
Hoi, ja hier ook zo, ik ben nu 9weken en de ene dag al beter dan de andere qua vermoeidheid maar van andere kwaaltjes ook bijna geen last

7 maanden geleden

Hoe lang is je gbp geleden?

7 maanden geleden

Hier ook 8 weken zwanger na gastric bypass die gebeurd is 8 maand geleden. Voorlopig ook enkel heel moe, maak me wel zorgen want eten kan ik nog steeds niet goed.

7 maanden geleden

Hoe lang is je gbp geleden?
7 jaar geleden

7 maanden geleden

Reactie op Shana kaya 1909

Hier ook 8 weken zwanger na gastric bypass die gebeurd is 8 maand geleden. ...
Belangrijk dat je anders veel kleine beetjes eet, mij was na men bypass afgeraden om binnen het jaar zwanger te zijn. Mijn zus was ook zwanger na 8 maanden na haar operatie, haar kindje is wat kleiner geboren maar is helemaal volgroeid en geen afwijkingen

7 maanden geleden

Hier ook 8 maand na operatie Maar ik kan heel goed eten eigenlijk Daarbij maak ik mij geen zorgen, alleen die vitaminen smaken zo vreselijk

7 maanden geleden

Reactie op Katje98

Belangrijk dat je anders veel kleine beetjes eet, mij was na men bypass afg ...
Ja ik probeer vaker kleine beetjes te eten. Ik weet dat het afgeraden wordt en het was ook niet gepland. Voorlopig gaat alles goed...

7 maanden geleden

Hier ook 8 maand na operatie Maar ik kan heel goed eten eigenlijk Daarbij ...
Welke vitamines neem je?

7 maanden geleden

Ja ik probeer vaker kleine beetjes te eten. Ik weet dat het afgeraden wordt ...
Zeker doen waar je jezelf goed bij voelt ik eet om het uur iets, merk wel dat de weegschaal wel zakt maar als je je goed voelt is het belangrijkste

7 maanden geleden

Gisteren eertse echo gehad en alles is in orde met de baby.

7 maanden geleden

Reactie op Katje98

Welke vitamines neem je?
Barinitrics prenatal Die bevatten juiste vitaminen voor na gbp

7 maanden geleden

Gisteren eertse echo gehad en alles is in orde met de baby.
Hier 1 kg bijgekomen zelfs maar ik vind dat ik opgezwollen ben en denk dat het daardoor komt 🤷🏻‍♀️ 9 weken ondertussen

7 maanden geleden

Barinitrics prenatal Die bevatten juiste vitaminen voor na gbp
Ik neem standaard mijn vitamine door (WLS forte van fit for me) en dan nog een barinutrics prenatale en een extra foliumzuur

7 maanden geleden

Bij mij momenteel alleen maar gewicht minder op de weegschaal, ik eet echt mega veel en ben niet misselijk dus ja baby vraagt enorm veel eten, ben ondertussen 10 weken, 30 april voor de 12 weken echo en de nipt test

7 maanden geleden

Reactie op Katje98

Bij mij momenteel alleen maar gewicht minder op de weegschaal, ik eet echt ...
Ik krijg mijn ringen er niet meer af, hier veel vocht ophoping momenteel, ik woog 82 en nu weeg ik 83 maar tis echt da vocht denk ik maar ja 8 mei ook echo nipt enzo voort Vandaag 9 weken en 2 dagen

7 maanden geleden

Sinds november 2021 een bypass. Nu 10 weken zwanger uitgerekend voor 15 November 2024. 6 mei niptest en tweede echo. Zelf last van vermoeidheid en pijnlijke borsten en vandaag het zuur of maagpijn.

6 maanden geleden

Hey dames, hoe zit het met jullie gewicht

6 maanden geleden

Hey dames, hoe zit het met jullie gewicht
Van 64 naar 69 kg maar ik heb ook 5 maanden hormoonspuiten gebruikt. Waar van 1 maand 2 weken 2 a 3 spuiten voor icsi traject. Jij?

6 maanden geleden

Ik ben nu 11 weken en 4 dagen