31 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Kan je niets via kinderopvangwijzer vinden in jouw gemeente?
Dat ken ik niet? Wat is dat? Ik heb via opvang.vlaanderen gekeken in Riemst. De zelfstandige kinderopvangen heb ik gemaild. Die hebben geen plek, en al de rest is van Ferm. Daar heb ik via ferm moeten aanmelden en moet ik wachten… 😕

7 maanden geleden

Reactie op EMBO

Wij hebben gewoon doodleuk na 4 weken te horen gekregen dat zelfs Ferm voor ...
Pff amai… ben je dan gewoon langs gegaan? Want van die diensten vind je alleen een adres…

7 maanden geleden

Reactie op Sproetie

Dat ken ik niet? Wat is dat? Ik heb via opvang.vlaanderen gekeken in Riemst ...
Op de website kan je jouw regio aanduiden en dan gaan die een lijst geven met alle soorten kinderopvang/ onthaalmoeder. Je kan u daarvoor inschrijven en/of eens apart mailen. Ik heb er zo +- 20 tal kunnen bereiken waarvan ik al ondertussen naar 5 mag gaan. 1 iemand heeft mij op de wachtlijst gezet en vandaag een mail gekregen dat er elders ook weer vroeger plaats vrij is.

7 maanden geleden

Reactie op Sproetie

Pff amai… ben je dan gewoon langs gegaan? Want van die diensten vind je all ...
Nee, maar als je echt goed doorzoekt kan je toch soms eens een telefoonnummer vinden 🕵🏻‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op EMBO

Nee, maar als je echt goed doorzoekt kan je toch soms eens een telefoonnumm ...
Ik ga mijn sherlock-capaciteiten eens boven halen 😅

7 maanden geleden

Direct beginnen! Ik ben op 3 weken beginnen zoeken naar een crèche. 15 plaatsen hadden geen beschikbaarheid, en sta bij 1tje op de wachtlijst want nog geen plaats tot mei 2025!!

7 maanden geleden

Ik ben meteen beginnen zoeken op zes weken en 9/10 was niet vrij… Gelukkig dichtbij nog een plaatsje gevonden.

7 maanden geleden

Wij zijn onmiddellijk beginnen zoeken (op 4 weken). Ik wist dat de zoektocht moeilijk ging zijn door vrienden in onze omgeving. Van de 10 plaatsen die we gecontacteerd hebben kon maar 1 ons een plaatsje aanbieden. Dat is gelukkig maar 5 minuten van ons deur. We hebben geluk gehad! Maar dus niet wachten tot 12 weken. Onmiddellijk zoeken!

7 maanden geleden

Reactie op Natasja98

Oei, ik heb direct gezocht toen ik het wist. Is voor nov 24 hebben pas plek ...
Dat verhaal heb ik gehoord deze week. 🤣🙈

7 maanden geleden

Best nu al zoeken ik ben ook 10 weken en heb een opvang gevonden echter is deze niet lang genoeg open en moet ik steeds op men ouders of schoonouders rekenen, alle andere opvangen pas plaats vanaf april 2025