4 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben 4w zwanger en deze week thuis van het werk. Vermoeidheid, ongemakkelijk gevoel en een verkoudheid via de dochter. Een weekje rust komt goed van pas

8 maanden geleden

Ik ben momenteel 7 weken en ben sinds begin vorige week in werkverwijdering. Zelf werk ik in de kinderopvang en wegens veel ziektes onder de kinderen ben ik meteen moeten thuisblijven en mag ik pas terugkomen na de bevalling. Ik raad je aan om eens langs de huisarts te gaan, want buiten dat ik thuis moest blijven ben ik ook heel "mottig" van mijn zwangerschap en heeft zij enkele dingetjes voorgeschreven. (Moet ze wel nog innemen dus kan er momenteel niks over zeggen 😉) Ik weet dat een collega van mij ook onmiddelijk moest stoppen met werken wegens ziekte van de zwangerschap, maar dat de arbeidsgeneesheer wel ter controle kwam. Als het echt niet gaat dan raad ik je aan toch eens langs de huisarts te gaan en daar eens te horen!

7 maanden geleden

Ik ben 6 weken ver en 1 maand thuis van werk nu door risco dke ik heb ( 2 miskramen in 1 jaar tijd) nu hopelijk verder graken dan 10 weken 🤞

7 maanden geleden

Je moet naar je lichaam luisteren, als je je niet goed voelt beter een weekje ziek en uitrusten. Ik was op 6w dacht ik ook enorm ziek, medicatie hielp niet meteen en heb mij laten thuis zetten. Mijn gezondheid & kleintje gaan voor. Als je werk dit weet dat je zwanger bent en je heb een vast contract zou ik me geen zorgen maken. Een weekje rusten kan wonderen doen 🍀