30 Reacties

vorig jaar

Hier 17 november bevallen, hebben ook wel even moeten wachten op het kaartje maar ondertussen wel inorde.

vorig jaar

Wij hadden dat binnen de 3 weken na de geboorte. Ik vind het raar dat je deze nog steeds niet hebt... Ik zou eens contact opnemen!

vorig jaar

Isi kaart komt pas later, wij hebben een papier gekregen met dat het in orde is als vervanging van isi kaart tot we die hebben. Bij huisarts heb ik gewoon ID laten inlezen en apotheek die papier en ID Als papieren binnen zijn is het zo i zo in orde alleen moet je dat aantonen met die papier, vraag daar eens naar

vorig jaar

Hier bevallen op 16/11. Ik heb voor bexsero isikaart niet hoeven tonen. Bij huisarts betaal ik enkel remgeld en bij pediater sowieso volle pot. Heb wel heel sneel (ca. 1 week na inschrijving) dr klevers van de mutualiteit gekregen, dus kon dit wel binnen geven en zo dan terug krijgen

vorig jaar

Bevallen 11/11 en we hebben de ISI+ kaart al wel een week of 3. Klevers ongeveer hetzelfde. Wij zitten bij de CM en via werk van m’n partner
24/11 bevallen. 4/12 inschrijving gedaan. Alles reeds in orde . Isi+ kaart nog niet ontvangen. (Solidaris)

vorig jaar

Bij ons 9/11 bevallen en 19/12 ingeschreven eerst kreeg ik roze klevers en daarna kreeg ik mijn isi kaart was snel in orde ( Solidaris )

vorig jaar

19 novemeber bevallen, alle documenten zijn in orde, maar wij hebben ook nog geen kaart ontvangen. Wij mogen wel alle facturen etc binnenbrengen en ze betalen het wel terug.

vorig jaar

Bevallen 21/11, nog geen klevers van CM of isi + kaart gekregen

vorig jaar

Ik ben bevallen op 2/12 en ik heb deze week de isi+ kaart gekregen via CM. Had zijn geboorte nog in de kraamweek aangemeld en moest dan nog wat documenten ondertekenen. Heb deze dan online doorgestuurd. Was wel redelijk snel in orde hier.

vorig jaar

Ik ben 24/11 bevallen en vandaag de kaart ontvangen.

vorig jaar

18/11 bevallen en Solidaris was week nadien in orde, zegels de week erna en dan gevolgd door de ISI kaart.

vorig jaar

Reactie op SjoukjeFl

Wij hadden dat binnen de 3 weken na de geboorte. Ik vind het raar dat je de ...
3/12 bevallen - vandaag gebeld naar CM en volgende week ontvang ik alles

vorig jaar

Lm plus ging heel snel. Kreeg papieren via mail, afdrukken, invullen, terug mailen en ze melden haar meteen aan. Dan kreeg ik de stickers via post en daarna nog de isi+ kaart. Nu ik wist wel niet dat ik deze ging krijgen dus in mijn beleving heeft het niet lang geduurd 🙈 hoezo heb je al een voorschrift voor bexero gekregen? Mijn dochter is 31/10 geboren en hier is nog nx over bexero gezegd geweest.

vorig jaar

Bedankt voor jullie antwoorden allemaal! Lijkt dat het van de meeste toch snel in orde is. Ik heb nog eens contact opgenomen en ze zeiden dat het bijna rond was.

vorig jaar

Reactie op Liiesbeth

Lm plus ging heel snel. Kreeg papieren via mail, afdrukken, invullen, terug ...
We hebben het voorschrift gekregen toen we gingen voor de eerste check up. Ze krijgt hem dan op 8 weken bij de kinderarts. Misschien eens bespreken met je kinderarts? Je kan zelf kiezen of je hem neemt of niet.

vorig jaar

Reactie op debkajxo

We hebben het voorschrift gekregen toen we gingen voor de eerste check up. ...
Hier is op 8 en op 12 weken de rotarix bij kind en gezin dat ik moet meenemen.

vorig jaar

Reactie op Liiesbeth

Lm plus ging heel snel. Kreeg papieren via mail, afdrukken, invullen, terug ...
Hier heb ik hem gekregen op de checkup van 1 week bij de kinderarts (wel zelf om gevraagd, aangezien wij geen consulten doen bij kind&gezin, anders krijg je die daar op 4 weken) Het siroopje moet je dan halen & meedoen als je moet gaan voor de 8 weken vaccinaties!

vorig jaar

Reactie op Leax

Hier heb ik hem gekregen op de checkup van 1 week bij de kinderarts (wel ze ...
Of op 9 weken is het dat ze die krijgen dacht ik.. staat in het kindboekje!

vorig jaar

Reactie op Leax

Hier heb ik hem gekregen op de checkup van 1 week bij de kinderarts (wel ze ...
Althans wij op de neonatologie verbleven na geboorte moesten wij niet bij de kinderarts komen. Daarmee gemist dan waarschijnlijk. Wij gaan wel naar kind en gezin, hier zijn het hele lieve mensen.