30 Reacties
vorig jaar
Isi kaart komt pas later, wij hebben een papier gekregen met dat het in orde is als vervanging van isi kaart tot we die hebben.
Bij huisarts heb ik gewoon ID laten inlezen en apotheek die papier en ID
Als papieren binnen zijn is het zo i zo in orde alleen moet je dat aantonen met die papier, vraag daar eens naar
vorig jaar
24/11 bevallen. 4/12 inschrijving gedaan. Alles reeds in orde . Isi+ kaart nog niet ontvangen. (Solidaris)
vorig jaar
18/11 bevallen en Solidaris was week nadien in orde, zegels de week erna en dan gevolgd door de ISI kaart.
vorig jaar
Lm plus ging heel snel. Kreeg papieren via mail, afdrukken, invullen, terug mailen en ze melden haar meteen aan. Dan kreeg ik de stickers via post en daarna nog de isi+ kaart. Nu ik wist wel niet dat ik deze ging krijgen dus in mijn beleving heeft het niet lang geduurd 🙈 hoezo heb je al een voorschrift voor bexero gekregen? Mijn dochter is 31/10 geboren en hier is nog nx over bexero gezegd geweest.
vorig jaar
Reactie op Liiesbeth
Lm plus ging heel snel. Kreeg papieren via mail, afdrukken, invullen, terug ...
We hebben het voorschrift gekregen toen we gingen voor de eerste check up. Ze krijgt hem dan op 8 weken bij de kinderarts. Misschien eens bespreken met je kinderarts? Je kan zelf kiezen of je hem neemt of niet.
vorig jaar
Reactie op Liiesbeth
Lm plus ging heel snel. Kreeg papieren via mail, afdrukken, invullen, terug ...
Hier heb ik hem gekregen op de checkup van 1 week bij de kinderarts (wel zelf om gevraagd, aangezien wij geen consulten doen bij kind&gezin, anders krijg je die daar op 4 weken)
Het siroopje moet je dan halen & meedoen als je moet gaan voor de 8 weken vaccinaties!
vorig jaar
Reactie op Leax
Hier heb ik hem gekregen op de checkup van 1 week bij de kinderarts (wel ze ...
Althans wij op de neonatologie verbleven na geboorte moesten wij niet bij de kinderarts komen. Daarmee gemist dan waarschijnlijk. Wij gaan wel naar kind en gezin, hier zijn het hele lieve mensen.