12 Reacties

één maand geleden

Ik ben vandaag gestopt op 35 weken als leerkracht lager onderwijs

één maand geleden

36 weken en nog aan het werken.. wel voltijds van thuis uit maar ook dit begint zwaar te worden

één maand geleden

Hier nog aan het werk met 34w maar het begint inderdaad te wegen…

één maand geleden

Nog tot 39 w 🙈 niet veel zin in om eerlijk te zijn, maar soit

één maand geleden

Hier ook tot 39w werken 🙈 serieus aan het aftellen…

één maand geleden

Nu 34 weken en deze maand doe ik nog uit als zelfstandig thuisverpleegster 🤞🏼

één maand geleden

35 weken en nog aan het werk. Ik ga nog met de fiets naar het werk en dat wordt nu iets zwaarder dus ik doe meer van thuis uit maar verder ga ik door tot 38 weken

één maand geleden

Ik ben gestopt met werken op 33w+5. Mentaal had ik nog kunnen doorbijten maar mijn lijf was echt aan ´t schreeuwen. Kinesist en huisarts waren al langer aan ´t aandringen om te beginnen rusten omdat ze bang waren dat ik mijn lichaam al helemaal zou uitputten nog voor de arbeid en de slapeloze nachten. Dus.. zeker goed naar je lichaam luisteren. Wat anderen wel of niet doen maakt niet uit! ☺️

17 dagen geleden

Hier gewerkt tot 39 weken 😵‍💫

16 dagen geleden

Hier momenteel ook nog voltijds aan het werk (bureaujob met 1 dag van thuis werken) ik ben momenteel 35 + 3 weken. Ik blijf werken tot 38 weken exact, maar heb wel de laatste 4 dagen voor ik in bevallingsverlof ga nog verlof ingezet om toch al rustig te kunnen afbouwen en de laatste dagen nog wat te prullen in haar kamertje 🥰

16 dagen geleden

Ik ben zelfstandig thuisverpleegkundige en ben gestopt op 30 weken. De rugpijn was niet meer te houden kreeg ook erg veel last van harde buiken

16 dagen geleden

Reactie op Lrdn

Nu 34 weken en deze maand doe ik nog uit als zelfstandig thuisverpleegster ...
Zelfde job maar ik zou het nu niet meer kunnen amai! 😅 chapeau!