17 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben de standaard genomen, aangezien de gyn al 90% zeker was dat er geen verrassingen gingen uitkomen. Dus ik zou afgaan op wat de gyn voorstelt.
6 maanden geleden
Ik heb dat gevraagd en ze zei toen dat er altijd een genoomwijde gebeurde in grote ziekenhuizen, daarom dat het vaak langer dan een week duurt..
6 maanden geleden
Hier uitgebreide, tot laatste moment nagedacht en toch gegaan voor uitgebreide, dacht als er iets is zijn we op de hoogte, niet dat het bij ons iets zal veranderen wat er ook is. 8/05 geprikt en nog altijd niks maar 9-10/05 waren feestdagen waarschijnlijk daarmee
6 maanden geleden
Reactie op E1745
Wij hebben de uitgebreide laten uitvoeren, gewoon om iets meer zekerheid te ...
Zie je daar dan meer opstaan? Want onze gyne zei ook uitgebreide maar op onze uitslag zie ik enkel de 3 standaard staan. Of wordt het gewoon niet vermeld ?
6 maanden geleden
Reactie op Verootje
Ja dat heb ik ookal gehoorf, vandaar onze twijfel..
Ik wou geen onnodig gepieker als de uitgebreide afwijkend was, en dat het dan toch misschien niets zou zijn. Maar ik weet van andere vrienden die juist gerustgesteld zijn dat ze nu weten dat alles in orde is! Maw volg je hart :)
6 maanden geleden
Reactie op MJ88
Heen begrijpelijk dilemma! Hier ook lang getwijfeld en uiteindelijk voor de ...
Ik zal blij zijn als wij hier eindelijk resultaten binnen krijgen
6 maanden geleden
Wij hebben volgende week vrijdag onze NIPT. Ik ben ook zo aan het twijfelen. Mijn vriend wil de standaard test, omdat ik me van nature graag zorgen maak. Hij zou niet willen dat ik zit te tobben over resultaten die misschien vals positief zijn. Ikzelf dacht toch de uitgebreide te doen. Als die negatief is, geeft dat nog iets meer geruststelling. Al vindt mijn vriend dat ook weer niet waar, want de correctheid van de resultaten is slechts 65%. Ik ga nog wat tobben 馃槄 ben jij er al uit?
6 maanden geleden
Reactie op Charlotte_C
Wij hebben volgende week vrijdag onze NIPT. Ik ben ook zo aan het twijfelen ...
Ik zit ook met hetzelfde hahaha .. ik weet het eigenlijk echt niet goed .. bij ons zit er wel zo niets in de familie dus op zich denk ik dan ja we doen de gewone.. maar dan begin ik weer te denken van stel dat er dan toch iets zou zijn... Dus ik ben er ook nog niet uit
6 maanden geleden
Ik heb gisteren voor de standaard gekozen. De gynaecoloog raadde de uitgebreide eigenlijk ook niet zo aan. Bepaalde dingen wil ik misschien ook niet weten als het is om me misschien onnodig zorgen te maken. Bij mijn dochter 3 jaar geleden had ik niet eens de keuze.