28 Reacties

2 maanden geleden

Hey ik heb 2 verschillende geboortepakjes in maat 50 en 56😂

2 maanden geleden

Wij nemen enkel maat 50 mee, omdat het een tweeling is en we er van uit gaan ze sowieso wat kleiner zullen zijn ivp wat groter

2 maanden geleden

Ik heb 1tje gekocht in maatje 50 en 56. Om zeker te zijn dat er iets past als geboortepakje 🙈

2 maanden geleden

Het is idd niet makkelijk om er eentje uit te kiezen, ik heb iets genomen in het thema van mijn geboortekaartje 😅 Ik heb het ook in 2 maatjes voorzien, 44 en 50. Ben zwanger van een tweeling en omdat ik bij mijn eerste zwangerschap te vroeg ben bevallen is de kans nu ook groot. (Zit al een hele zwangerschap met een hoge bloeddruk , is dus een grotere kans op zwangerschapsvergiftiging) Ben er dus op voorzien deze keer.. 😅

2 maanden geleden

Wij hebben eentje in maat 50, maar ik neem ook eentje mee in maat 56 naar de verloskamer. Je weet nooit dat ons kindje net iets groter uitvalt. Ons geboortepakje was trouwens het eerste outfitje dat we kochten. We waren samen aan het winkelen en zagen dat er ook babykleding lag. Dat pakje vonden we allebei erg mooi. Alle andere outfitjes heb ik alleen gekocht dus dat eerste pakje is wel in verschillende opzichten wat specialer. Doe je ook nooit meer weg denk ik. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Wij hebben eentje in maat 50, maar ik neem ook eentje mee in maat 56 naar d ...
Dit kozen we ☺️

2 maanden geleden

Reactie op ay97

Hey ik heb 2 verschillende geboortepakjes in maat 50 en 56😂
Dit heb ik gekozen maar ik twijfel precies te dik en wat kriebel stof

2 maanden geleden

Wij hebben van Noppies boxpakjes gekocht 🥰

2 maanden geleden

Eerste kleertje zal gewoon body en pyjamatje zijn hier

2 maanden geleden

En pas volgende dag zal ik iets aandoen denk ik voor bezoek enzo Want ze zijn nog volledig onder smeer enzo als ze dan al je mooiste pakje aandoen🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

En pas volgende dag zal ik iets aandoen denk ik voor bezoek enzo Want ze zi ...
Ja, ik ga dat ook zo doen! Bij de eerste wel direct een mooi pakje omdat ze haar na het gouden uurtje toch hebben moeten wassen. Mevrouwtje moest toen zonodig een kakje doen en hing helemaal vol. 😅

2 maanden geleden

Reactie op Natasja98

Ja, ik ga dat ook zo doen! Bij de eerste wel direct een mooi pakje omdat ze ...
😅 awel ja hiermee dus een Gewone pyjama en body eerst en volgende dag ochtend lekker badje nemen en mooie kleren aandoen😅 Bevalling is meestal avond nacht😅 nou hier toch Kan natuurlijk tijdens de dag ook

2 maanden geleden

Wij hebben als eerste pakje ook niks speciaals. Gewoon een simpel pakje uit Zeeman. en pas de ‘mooiere’ pakjes/kleren als hij gewassen is

2 maanden geleden

Reactie op Petmat Malueva

En pas volgende dag zal ik iets aandoen denk ik voor bezoek enzo Want ze zi ...
Ooh das wel slim ja daar had ik helemaal niet aan gedacht 1ste kindje

2 maanden geleden

Reactie op ay97

Ooh das wel slim ja daar had ik helemaal niet aan gedacht 1ste kindje
Het is niet mogelijk om echt aan Elke detail te denken, zeker met eerste kindje😅 Hier ondertussen meer als 1 vandaar al die dingen in mijn hoofd😅

2 maanden geleden

Ik heb dit gekocht 🥰

2 maanden geleden

Ik ben van plan om deze oa mee te nemen, nu in korting zie ik :) https://en.sergent-major.com/off-white-bassinet-in-tubing-24E0NM12GRE000.html

2 maanden geleden

Mijn mama heeft deze gekocht als geboortepakje 😍. Is maat 50/56. Maar voor de zekerheid neem ik ook nog andere kleertjes mee in zowel 50 als 56. Wel enkel boxpakjes, want dat lijkt me het comfortabelste voor zo'n mini mannetje.

2 maanden geleden

Weet wel al welk pakje ik voor de “aankondiging” wil aandoen maar echt geboorte pakje doe ik niet. Ik wil geen bezoek in het ziekenhuis en wil m ook niet onmiddellijk laten wassen, zijn heel belangrijke stoffen voor de huid en voor de borstvoeding dus ik wacht wel. Sowieso 56 want we zitten met een grote baby en hij zal wss in niets van 50 meer inkunnen 😊

2 maanden geleden

Wij hebben deze in maat 50. Kindje wordt groter geschat dan ons eerste (48cm). Dus moet wel passen.