8 Reacties
8 maanden geleden
Ik had dit ook, maar nu op week 7 zijn mijn borsten al 1,5 cupmaat omhoog gegaan... ( ik heb al grote borsten ) en dit voelt enorm pijnlijk maar anders als vorige weken. Krampen zijn op en af. Misselijkheid heb ik niet super veel last, 1 dag 2x moeten overgeven , maar tot nu toe ook terug gespaard gebleven. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken! Het is niet elke dag hetzelfde merk ik ☺️
8 maanden geleden
Reactie op Alexinee
Ik ben net even ver nu en bij mij is dit net hetzelfde gebeurd pijnlijke bo ...
De gynaecoloog had me vorige week wel gerustgesteld dat dit echt normaal is. Hoe moeilijk het ook is, maar probeer echt nog te genieten van deze momenten. Ondertussen zelf al 2 dagen misselijk… Borsten wel nog steeds niet gevoelig, maar zou me dus zeker geen zorgen maken.
8 maanden geleden
Hier gelijkaardig, maar tussen de 8 en 10 weken zwanger (volgende week wordt exacte termijn bepaald). In begin veel meer afkeer van eten en extreem moe, maar nu voel ik me eigenlijk heel goed... Ik weet dat ik dankbaar moet zijn, maar zolang ik geen kloppend hartje heb gezien, verontrust het me alleen... Het zou gelukkig wel normaal zijn dat klachten schommelen