7 Reacties

18 dagen geleden

Ik zit met hetzelfde. Ze zijn regelmatig maar worden niet intenser over tijd. Ik heb deze nacht naar verloskwartier gebeld en zij dachten voorweeen. Want als je op 5 min weeën zit zou je echt al moeten ademhalingsoefeningen doen om er door te komen en dat was bij mij niet het geval. Het is pijnlijk en lastig maar constant.

18 dagen geleden

Ben vorige week bevallen. de echte weeën zijn echt geen harde buiken. Dit zijn eerder echt golven. Je krijgt krampen die komen en intenser worden en dan weer neer gaan liggen. Ik was ermee gaan slapen en werd telkens wakker tijdens de kramp. Dan in bad gaan liggen, maar daar ging het niet beter mee. Beginnen de tijd tussen te meten. Was eerst 6 minuten, dan 3 minuten, 2 minuten constanten. Dus gebeld naar ziekenhuis en gegaan.

18 dagen geleden

Reactie op Liiesbeth

Ben vorige week bevallen. de echte weeën zijn echt geen harde buiken. Dit z ...
Ja maar bij voorweeen is dit ook een golf en ik zat deze nacht ook op 6 min tussen maar het werd niet intenser. Meer een zeurende menstruatiepijn

18 dagen geleden

ik had dit 4 dagen lang en telkens dacht ik ook oke dit is het. maar de 5de dag hadk niks van harde buiken enkel krampen die in een golf kwamen om de 7minuten. ik heb een douch genomen en het werd gewoon erger van 7minuten plots naar 3minuten en super pijnlijk. de golf kank proberen beschrijven als een wee van 45seconden de eerste 10-15seconden zijn doenbaar en de laatste 30seconden moet je echt wegpuffen van de pijn en dan is die wee compleet weg alsof er niks gebeurd is😅bij 5cm ontsluiting hadk continu een zeurende pijn en om de 2-3minuten een zeer pijnlijke wee

18 dagen geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Ik zit met hetzelfde. Ze zijn regelmatig maar worden niet intenser over tij ...
Dat is niet altijd waar. Bij mij waren ze om de 5 minuten en ik voelde niks. In het ziekenhuis had ik 5 cm

18 dagen geleden

Reactie op Sarah Van Geert

Ja maar bij voorweeen is dit ook een golf en ik zat deze nacht ook op 6 min ...
Bij mijn voorweeën waren er ook harde buiken bij en dan is het brexton ipv arbeidsweeën. Ik heb het verschil wel duidelijk gevoeld eig.

17 dagen geleden

Het waren bij mij wel echt weeën die ik moest wegpuffen. Ik herkende het gevoel van bij mijn eerste kindje. Ik vind het gewoon vreemd dat alles weer stil is gevallen. Het zal dus nog eventjes wachten worden op het echte werk. 🙈